Späť na zoznam
17. október 2016
Blog

Význam prepojenia e-commerce s riešením pre call centrá

CloudTalk - význam integrácie vašej e-commerce platformy s riešením pre call centrá

E-commerce na Slovensku rastie každým rokom. Stúpa počet e-shopov ale aj celkové tržby. Podľa internetového porovnávača produktov Heureka minuli Slováci v roku 2015 v e-shopoch cez 700 miliónov eur.

Percentuálny počet nakupujúcich cez internet je momentálne na hranici 68,8 % a predpokladá sa jeho ďalší rast. Z toho necelých 56 % používateľov nakupuje cez e-shopy niekoľkokrát ročne a 35 % nakupujúcich niekoľkokrát mesačne. Tento úspech sa pripisuje najmä jednoduchej dostupnosti, rovnako je nakupovanie online rýchlejšie a pohodlnejšie.

Cieľom každého e-shopu je dosiahnuť čo najvyšší predaj produktov/služieb. Rovnako dôležité však je vytvoriť si čo najväčší počet stálych zákazníkov, ktorí sa k vám budú opätovne radi vracať. Veď takmer 60 % Slovákov nakupuje cez internet niekoľkokrát do roka. Práve títo zákazníci vám pomáhajú rásť. Rozmýšľali ste však niekedy nad tým, ako si zákazníkov udržať? Aby boli spokojní s kvalitou vašich služieb, so servisnou podporou, aby im boli v čo najkratšom čase zodpovedané ich otázky a ako zvýšite počet dokončených objednávok?

Prepojenie vášho e-shopu s riešením pre call centrá

Ak máte e-shop a nad vyššie spomínanými otázkami ste už rozmýšľali, ponúkame vám pár základných výhod, ktoré získate prepojením vášho e-shopu s riešením pre call centrá. Softvérové riešenie pre call centrá je schopné integrácie s vaším e-shopom a tiež s rôznymi obchodný nástrojmi, čím posúva možnosti e-commerce do ďalšieho levelu. Softvér umožňuje prepojene aj s nástrojmi, ktoré už používate. Prepojte ho s nástrojmi ako Shopify, Pohoda, LiveAgent, Zendesk, Shoptet, Magento a inými. Vaši operátori v call centre tak môžu získať všetky potrebné informácie napríklad o objednávkach, faktúrach, ticketoch, poznámkach volajúceho, aby mu vedeli aj v budúcnosti poskytnúť ten najlepší a najefektívnejší zákaznícky servis.

Integráciou vášho e-shopu s riešením pre call centrá viete rýchlo a jednoducho zvýšiť vašu zákaznícku podporu. Nižšie vám ponúkame 5 jeho softvérových prvkov, ktoré dopĺňajú e-commerce platformu o ďalšie funkcie. S týmito funkciami vaša firma efektívnejšie naplní potreby zákazníkov. A to je jeden z dôvodov, prečo sa k vám budú zákazníci vracať.

Real-time zákaznícka karta

CloudTalk - riešenie pre call centrum - zobrazenie histórie aktivity zákazníka počas hovoru

Vďaka funkcii Real-time zákaznícka karta majú operátori k dispozícii všetky potrebné informácie o volajúcom v čase hovoru. Funkcia zobrazí nielen kontaktné údaje volajúceho ale poskytne komplexný prehľad o aktivite zákazníkov - ich objednávky, faktúry, tickety, chatové konverzácie, poznámky zapisované počas predošlých hovorov a iné. Operátori vybavení potrebnými informáciami o zákazníkovi, vedia ku komunikácii s ním pristupovať strategickejšie. Zvýši sa tak efektivita tímu, obchodu a kvalita zákazníckej podpory.

IVR Systém

Interactive Voice Response (IVR) je technológia, ktorá umožňuje počítačovú komunikáciu s volajúcim a smeruje prichádzajúce hovory na správneho operátora. IVR prijíma kombináciu hlasového telefónneho vstupu a výberu tlačidla na klávesnici. Technológia spracováva veľký objem hovorov, v dôsledku čoho sa zvyšuje efektivita tímu a zákaznícka spokojnosť. Tento systém je jednoducho potrebný pre každú rozvíjajúcu sa e-commerce firmu, ktorá chce zvýšiť predaj a poskytovať podporu a služby zákazníkom na svetovej úrovni.

Medzinárodné čísla

Funkcia Medzinárodné čísla riešenia pre call centrá umožňuje používať pre každú krajinu vlastné číslo, čo vytvára obraz serióznosti a spoľahlivosti vášho e-shopu. Výhodou tejto funkcie je, že sa zákazník dovolá k operátorovi, ktorý má jazykové kompetencie na komunikáciu s ním. Operátori tak poskytujú profesionálnejšiu podporu zákazníkom, čím sa zvýši pravdepodobnosť rozhodnutia pre kúpu produktu/služby.

Metriky v reálnom čase riešením pre call centrá

Analyzovaním metrík v call centre v reálnom čase, môžete zlepšiť svoje KPI (key performance indicators). Ide o kvantitatívne metriky, ktoré hodnotia výkonnosť operátorov, tímu, celého oddelenia. Prinášajú výsledky, na základe ktorých môžete zvýšiť efektívnosť operátorov, optimalizovať spokojnosť zákazníkov, zvýšiť príjmy a znížiť náklady, nastavovať želané časy hovorov. Tím, ktorý robil rozhodnutia na základe týchto dát má merateľný vplyv na kvalitu zákazníckych služieb, predaj a zákaznícku lojalitu.

Štatistiky hovorov

Vďaka funkcii Štatistiky hovorov môžu byť činnosti vášho call centra optimalizované. Štatistiky umožňujú identifikovať a vyriešiť neefektivitu tímu a znížiť náklady. Rovnako je možné zistiť najlepší možný čas na kontaktovanie zákazníka a zaviesť maximálne časy hovoru, čím sa optimalizuje produktivita agentov a zabezpečí sa správne pokrytie personálom. Riešenie pre call centrá s nazbieranými dátami sa bezproblémovo zlúči s vašou e-commerce platformou a pomože optimalizovať aktivity vašej firmy podľa zákazníckej skúsenosti.

CloudTalk riešenie pre e-commerce vynikajúco dopĺňa a integruje akúkoľvek bežne používanú e-commerce platformu. Je vynikajúcou voľbou pre e-shopy, ktoré chcú zvýšiť svoju dostupnosť, predaj a v neposlednom rade chcú poskytovať prvotriednu podporu pre svoju rozvíjajúcu sa zákaznícku bázu.


Súvisiace články


Čo by mal vedieť operátor kontaktného centra?

Spoločnosti, ktoré sa zameriavajú na spokojnosť svojich zákazníkov vedia, že potrebujú venovať viac času, úsilia a zdrojov do zvyšovania kvality zákazníckej podpory. Výsledkom je nárast zákazníckej bázy, zvyšovanie predajov a tým aj zvyšovanie ziskov spoločnosti. Chcete vedieť, aké kroky vedú k takýmto výsledkom?

Čítať viac

Vianoce sa blížia. Je váš e-shop pripravený?

Online nakupovanie zaznamenalo za posledných pár rokov obrovský booom. Je pohodlné a jednoduché. E-shopy sa preto predbiehajú v lepších cenách produktov, bezplatnom shippingu, či dobrom zákazníckom servise. O to viac je táto situácia vyhrotená pred Vianocami.

Čítať viac
30. november 2018

Call centrum - čo to vlastne je?

Podstata dnešných zákazníckych centier už dávno nestojí iba na prepájaní klientov s operátormi a poskytovaní informácií. Sú oveľa komplexnejšie a ich miesto je stále absolútne opodstatnené.

Čítať viac

Odber noviniek