Späť na zoznam
9. júl 2019
Blog

Výhody využívania telefónnej ústredne (PBX)

CloudTalk je riešenie šité na mieru podnikom a firmám bez ohľadu na ich veľkosť. Všetky vaše pobočky, oddelenia, klapky či zamestnancov medzi sebou prepojíte rýchlo a jednoducho. Hovory prostredníctvom VoIP sú samozrejmosťou.

8 benefitov využívania telefónnej ústredne
 

1.    Spoľahlivosť a bezpečnosť
Prevádzka telefónnej ústredne je spoľahlivá a všetky údaje sú uložené v zabezpečených dátových centrách s nepretržitým monitorovaním (Microsoft Azure a Amazon AWS). Garantujeme, že sa k vašim údajom nedostane žiadna ďalšia strana. V prípade záujmu vám vieme poskytnúť aj pravidelné zálohovanie vami preferovaných dát.

2.    Flexibilita
Využite naplno všetky možnosti, ktoré vám prináša škálovateľná telefónna ústredňa v cloude ušitá na mieru vašim potrebám. Objavte výhody pokročilých funkcií CloudTalku, vďaka ktorým bude práca operátorov ľahšia a efektívnejšia a váš zákaznícky servis kvalitnejší.

 3.    Prispôsobenie vašim potrebám
Počet operátorov, volacích skupín, telefónnych čísel aj klapiek si dokážete jednoducho a rýchlo regulovať sami. Žiadne zbytočné poplatky – platíte iba za to, čo skutočne využívate.

4.    Nízke náklady na prevádzku
Vďaka využívaniu telefónnej ústredne (PBX) môžete výrazne znížiť vaše prevádzkové náklady. CloudTalk dokážete spravovať v prehľadnom a intuitívnom rozhraní, pričom sa zaobídete bez IT špecialistu. Jediné, čo potrebujete, je pripojenie na internet.

5.    Jednoduché presmerovanie hovorov
Interakcie s volajúcimi zákazníkmi sú vďaka používaniu telefónnej ústredne plynulejšie a profesionálnejšie. Volajúceho v systéme jednoducho prepojíte na inú klapku alebo operátora bez toho, aby v telefóne počul, ako vášmu kolegovi oznamujete, že má „zdvihnúť tretiu linku“.

6.    Množstvo benefitov v komplexnom balík
Využívanie telefónnej ústredne nielen zjednoduší internú komunikáciu vo vašej firme, ale zvýši aj jej efektívnosť. Prechodom na CloudTalk zároveň získate prístup k množstvu pokročilých funkcií, ktoré oceníte nielen pri komunikácii s vašimi zákazníkmi.

7.    Integrácie s nástrojmi, ktoré využívate
Integrujte vašu telefónnu ústredňu s nástrojmi, ktoré už využívate a zvýšte produktivitu vášho tímu. CloudTalk má k dispozícii množstvo integrácií s rôznymi systémami, vrátane e-commerce a helpdesk nástrojov.

 8.    Dostupnosť kedykoľvek a odkiaľkoľvek
Potrebujete pracovať z domu, z iného mesta alebo z opačného konca sveta? CloudTalk vám to umožní bez toho, aby ste sa museli zaoberať hardvérom.
 
 


Odber noviniek