Telefónna ústredňa (PBX)

Telefónna ústredňa založená na cloude vám pomôže zefektívniť obsluhovanie hovorov, aby ste sa mohli naplno sústrediť na rozvoj podnikania. Vďaka CloudTalk Voice môžete bez problémov prepojiť všetky oddelenia, pobočky a zamestnancov.

Business phone system by CloudTalk
CloudTalk Business phone system

Vytvorte si vlastné call centrum za 5 minút

Nikdy nebolo jednoduchšie nainštalovať si vlastné call centrum. CloudTalk Voice nahradí zastaranú telefónnu ústredňu a umožní vám jednoducho prispôsobiť kapacity podľa potreby. Nemusíte investovať do drahého hardvéru ani najímať IT expertov. Ak máte pripojenie na internet a slúchadlá s mikrofónom, môžete okamžite začať prijímať hovory.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA

Pokročilé analýzy pracujú pre vás

CloudTalk Voice vám umožní efektívnejšie monitorovať a spravovať komunikáciu v call centre. Počas hovoru máte prístup k histórii predchádzajúcich interakcií so zákazníkom a k poznámkam, takže môžete pracovať ešte produktívnejšie. Real-time analýzy môžete využiť na sledovanie hovorov, úrovne služieb alebo pocitov zákazníkov, a vďaka tomu prijmete lepšie rozhodnutia podložené dátami.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA
CloudTalk Analytics for Business Phone System
 

Prístup k predchádzajúcim interakciám so zákazníkom a k poznámkam počas hovoru znamená, že môžete pracovať efektívnejšie.

 

Môžete si pozrieť záznamy o hovoroch, nahrávky alebo pocity zákazníkov spolu s ďalšími metrikami, a tak zvýšiť výkonnosť call centra.

 

Komplexné štatistiky o volacích skupinách, prebiehajúcich hovoroch či operátoroch na jednom mieste.


Výhody

CloudTalk Voice vám poskytne vysoký štandard ponuky, starostlivosti a služieb pre riešenie telefónnej ústredne.

01
Jednoduché riadenie
Vďaka internetovému administrátorskému rozhraniu CloudTalku môžete svoje call centrum riadiť jednoducho a v reálnom čase,  pridávať nových operátorov či telefónne čísla a kedykoľvek nastaviť všetko, čo potrebujete.
02
Nižšie prevádzkové náklady
S našou telefónnou ústredňou (PBX) môžete výrazne znížiť prevádzkové náklady – nepotrebujete IT špecialistu a nastavenie služby zvládne aj laik. CloudTalk navyše môžete spravovať v prehľadnom rozhraní, ku ktorému stačí len pripojenie na internet.
03
Telefónna ústredňa dostupná odkiaľkoľvek
CloudTalk je telefónna ústredňa fungujúca na cloude – na inštaláciu vám stačí založiť si CloudTalk účet. Pokiaľ však máte vlastnú infraštruktúru, CloudTalk jednoducho nasadíme na ňu. Našu telefónnu ústredňu tiež môžete využívať z notebooku alebo mobilu.
04
Inteligentnejšie volania
Prerozdeľujte hovory rovnomerne všetkým členom tímu a počas hovoru si pozrite predchádzajúce interakcie s daným volajúcim, aby ste zlepšili jeho zákaznícku skúsenosť. Prepojením CloudTalku s CRM, helpdeskom alebo inými obľúbenými aplikáciami zvýšite efektivitu práce a vyriešite mnohé rutinné úlohy.
05
Servisná zmluva SLA
Ku všetkým telefónnym ústredniam CloudTalku je možné uzatvoriť servisnú zmluvu SLA, vďaka ktorej vám garantujeme maximálnu spoľahlivosť a technickú podporu.
06
Spoľahlivá prevádzka a nonstop monitoring

Robíme všetko pre to, aby vaše údaje a hlasové služby boli v bezpečí. Všetky údaje (aj samotný VoIP) sú uložené v zabezpečených centrách Amazon AWS a sú nepretržite monitorované odborníkmi v CloudTalku.

Funkcie

Vďaka pokročilím funkciám CloudTalku sa váš zážitok z telefonovania posunie na úplne nový level.

Integrate your active call center software with 500+ tools

Integrujte telefónnu ústredňu s obľúbenými aplikáciami

CloudTalk Voice môžete jednoducho prepojiť s biznis nástrojmi, ktoré už používate, napríklad Salesforce, Freshdesk, Help Scout, a pod. Využitím integrácií vyriešite každodenné rutinné činnosti, zvýšite výkonnosť tímu, zjednodušíte pracovné postupy a zabezpečíte, že sa akékoľvek zmeny automaticky aktualizujú vo všetkých vašich systémoch.


14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom