Prepojte váš online ekonomický systém SuperFaktúra so softvérom pre call centrá

Rýchlou a jednoduchou integráciou so SuperFaktúra.sk dokážu operátori okamžite získať informácie o prijatých objednávkach a faktúrach zákazníkov, ktorí vám práve volajú.

Zvýšte produktivitu vašich operátorov a kvalitu zákazníckeho servisu prepojením CloudTalku so SuperFaktúrou. Vaši operátori tak budú mať na jednom mieste v CloudTalku k dispozícii aktuálne údaje o:

  • faktúrach
  • zálohových faktúrach
  • objednávkach
  • cenových ponukách
  • dobropisoch

* ďalej len objednávkach faktúrach

 
Integráciou CloudTalku so SuperFaktúrou získate informácie o objednávkach a faktúrach vašich zákazníkov, ktoré môžu operátori upravovať podľa ich konkrétnych požiadaviek. Akákoľvek zmena v už vytvorenej objednávke či faktúre v SuperFaktúre sa okamžite automaticky zobrazí aj v CloudTalku. Vaši operátori sa tak nebudú musieť zdržiavať manuálnym dopĺňaním údajov v dvoch rôznych systémoch. Vďaka tomu šetríte čas nie len im, ale aj vašim volajúcim zákazníkom.
 
Operátori v CloudTalku pri každej objednávke a faktúre vidia nasledujúce informácie:

  • ID faktúry
  • stav faktúry (schválená, čaká na úhradu, zaplatená, zamietnutá)
  • spôsob doručenia 
  • formu úhrady 
  • počet položiek a celkovú sumu
  • poznámky zákazníka
  • dátum vytvorenia
  • rýchly preklik do detailu faktúry priamo v SuperFaktúre.

Informácie o objednávkach a faktúrach sa v rozhraní CloudTalku zobrazia v detaile kontaktu zákazníka pri jeho aktivitách. 

Vytvorenie objednávky a faktúry jedným klikom 

Operátor dokáže jedným klikom vytvoriť novú alebo upraviť už existujúcu objednávku či faktúru. Napríklad, ak zákazník pri vytváraní objednávky omylom uviedol nesprávne kontaktné údaje, alebo chce zmeniť spôsob doručenia, operátor dokáže tieto údaje jednoducho upraviť priamo počas hovoru so zákazníkom.

Pri každej objednávke a faktúre je v CloudTalku tlačidlo, ktoré presmeruje operátora priamo do detailu konkrétnej objednávky či faktúry v SuperFaktúre, ktorú môže rovno editovať. Konkrétnu objednávku či faktúru tak nemusí v SuperFaktúre dohľadávať.

Získajte prehľad o individuálnych požiadavkách vašich zákazníkov

Operátori majú k dispozícii prehľad všetkých vytvorených objednávok a faktúr. To im umožňuje pristupovať ku každému zákazníkovi individuálne, na základe jeho špecifických potrieb a zlepšiť tak jeho zákaznícku skúsenosť.

Šetrite čas vašim operátorom

Žiadne zbytočné preklikávanie sa medzi viacerými nástrojmi - všetky potrebné údaje o objednávkach a faktúrach nájdu vaši operátori prehľadne usporiadané na jednom mieste v CloudTalku.

Získajte aktuálne dáta prispôsobené vašim potrebám

Vďaka pravidelnému automatickému sťahovaniu dát zo SuperFaktúry budú mať vaši operátori k dispozícii vždy aktuálne údaje o aktivitách vašich zákazníkov, ktoré môžete využiť nie len pri zvyšovaní kvality zákazníckeho servisu, ale aj pri tvorbe stratégií rozvoja vašej firmy.

Jednoduché a rýchle prepojenie 

  • Integrácia CloudTalku so SuperFaktúrou je jednoduchá a nevyžaduje si žiadne programovanie
  • Jediné, čo potrebujete je váš API email a API kľúč, ktoré nájdete priamo v systéme SuperFaktúry (nástroje → API prístup).
  • Do pár minút po prepojení sa začnú synchronizovať vaše dáta a vy môžete zvyšovať efektivitu vášho tímu a spokojnosť zákazníkov.

 
Chcete začať využívať všetky výhody, ktoré vám poskytne naša integrácia so SuperFaktúrou? Obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi

* Povinné

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov. Vaše súkromie je pre nás dôležité. Informácie neposkytneme žiadnym tretím stranám.