Štatistiky so softvérom pre call centrum

Trackujte výkonnosť vášho call centra. CloudTalk je systém skutočne využívajúci dáta. Komplexné štatistiky o hovoroch, operátoroch a volacích skupinách na jednom mieste. Robte dôležité rozhodnutia na základe relevantných dát.
Vďaka historickým metrikám, ktoré vám ponúka softvér pre call centrum, môžu byť činnosti vášho kontaktného centra a aktívneho call centra optimalizované. Štatistiky umožňujú identifikovať neefektivitu tímu a znížiť vaše náklady. Rovnako je na základe nich možné napríklad:
- zistiť najlepší čas na kontaktovanie zákazníkov
- spoznať vaše vyťažené dni a hodiny
- zistiť priemernú dobu čakania volajúcich na spojenie s operátom
- zaviesť maximálne časy hovorov
- atď.
Môžete tak optimalizovať produktivitu operátorov a zabezpečiť dostatočné pokrytie personálom.
Komplexné metriky dostupné priamo v CloudTalku
So softvérom pre call centrá vidíte metriky vášho call centra v reálnom čase a historické metriky od samého začiatku používania systému CloudTalk. Manažéri call centra vašej spoločnosti tak vedia zvyšovať kvalitu vašich služieb. Pre call centrum pojem “kvalita služieb” neznamená len spokojnosť zákazníka s priebehom samotného rozhovoru s operátorom, ale napríklad aj dobu čakania na toto spojenie.
Softvér pre call centrá ponúka prehľadné usporiadanie štatistík, aby ste sa v nich vedeli ľahko orientovať a mali všetky dáta, ktoré práve potrebujete vždy po ruke:
Štatistiky hovorov za vami zvolené časové obdobie zobrazujú:
- Celkový počet prichádzajúcich aj odchádzajúcich hovorov spolu
- Celkový počet prichádzajúcich hovorov
Celkový počet odchádzajúcich hovorov - Celkový počet zmeškaných hovorov
- Počet hlasových správ v odkazovej schránke
- Úroveň služieb (úspešnosť počtu obslúžených prichádzajúcich hovorov pod stanovenú cieľovú hranicu)
- Priemernú dĺžku hovoru
- Priemernú dobu čakania volajúceho na spojenie s operátorom
- Prehľad histórie hovorov - meno a tel. číslo zákazníka, operátora a dĺžku hovoru
V štatistikách operátorov za vami zvolené časové obdobie vidíte:
- Celkový počet prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- Celkový počet prichádzajúcich hovorov
Celkový počet odchádzajúcich hovorov - Priemernú dĺžku hovoru
- Celkovú dobu volania
Real-time dashboard
Tu vidíte štatistiky v reálnom čase. Ich sledovanie vám umožní robiť okamžité rozhodnutia, ktoré môžu zvýšiť efektivitu vášho call centra a spokojnosť zákazníkov s vašimi službami (napr. presun operátorov z menej vyťaženej volacej skupiny do tej, ktorá je momentálne vyťažená viac).
- Počet volajúcich, ktorí čakajú v rade na spojenie s operátorom
- Priemernú dobu čakania na spojenie s operátorom
- Maximálnu dobu čakania na spojenie s operátorom
- Priemernú mieru zložených hovorov
- Aktívne hovory
- Štatistiky vašich volacích skupín (ku každej volacej skupine vidíte všetky metriky uvedené vyššie)
- Status operátorov (meno operátora, jeho volaciu skupinu, aktuálnu dĺžku hovoru, posledný čas hovoru, jeho hovory celkom)
Všetky štatistiky si môžete filtrovať podľa:
- operátora
- telefónneho čísla zákazníka
- vami vybraného časového obdobia
Exporty metrík so softvérom pre call centrá
Ak chcete analyzovať vaše výsledky v iných systémoch, môžete. S CloudTalkom si viete jednoducho exportovať historické štatistiky ako .xlsx súbor. Vďaka analýze vašich dát môžete zaviesť opatrenia a procesy, ktoré vám pomôžu zlepšovať výsledky a spokojnosť zákazníkov a zvyšovať tak potenciál vášho biznisu.
Poznanie a pracovanie s metrikami je nevyhnutným predpokladom, ak chcete neustále zvyšovať kvalitu vašich služieb a celkovú výkonnosť vášho tímu.
Chceli by ste vedieť viac o našom softvéri pre call centrá s funkciou Štatistiky hovorov? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.