Integrácia s Salesforce Service Cloud integrácia

Salesforce Service Cloud integrácia

Vďaka integrácii Salesforce Service Cloud a CloudTalk poskytnete zákaznícky servis na špičkovej úrovni. Rýchlou a jednoduchou synchronizáciou získate podrobný prehľad o vašich zákazníkoch, čo vašim operátorom umožní reagovať rýchlejšie a obslúžiť volajúcich zákazníkov kvalitnejšie.

Všetky údaje o zákazníkoch budete mať k dispozícii, kedykoľvek budete potrebovať bez toho, aby ste sa museli preklikávať medzi viacerými systémami. Dostupnosť kompletných dát na jednom mieste v priebehu niekoľkých sekúnd zjednoduší prácu vašim operátorom, umožní im efektívnejšie využívať čas a poskytovať kvalitný zákaznícky servis. Volajúci zákazníci už nebudú musieť zbytočne dlho čakať na to, kým operátor vyhľadá potrebné údaje, napríklad o stave objednávky alebo priebehu reklamačného procesu v rôznych databázach.

Integrácia so Salesforce pre bezchybnú zákaznícku podporu

Prepojte CloudTalk so svetovou jednotkou v oblasti helpdesk nástrojov a doprajte vašim zákazníkom prvotriednu skúsenosť. Nenechajte sa zaskočiť prichádzajúcim hovorom a majte informácie o volajúcom zákazníkovi poruke ešte pred samotným zodvihnutím hovoru.

Aplikácia CloudTalk phone

Vďaka integrovanej desktop aplikácii CloudTalk phone nezmeškáte ani jeden hovor. V prípade prichádzajúceho hovoru sa vám telefónna aplikácia automaticky zobrazí v okne vášho Salesforce systému. Nemusíte nič viac, ako rozhodnúť sa, či hovor príjmete alebo odmietnete. 

Click-to-call zo Salesforce

Prostredníctvom CloudTalku viete rovnako aj volať von. Stačí kliknúť uložené číslo vo vašom Salesforce a aplikácia začne automaticky vytáčať hovor.

Navyše hneď ako vám zazvoní CloudTalk phone, otvorí sa vám v okne Salesforce rovno aj CloudTalk real-time karta, v ktorej uvidíte:

  • meno volajúceho zákazníka
  • kontaktné údaje (telefónne číslo, e-mail, adresa...)
  • história komunikácie vrátane informácií o hovoroch a ich nahrávok
  • case-y a konverzácie volajúceho zo Salesforce
  • poznámky k zákazníkovi
  • akékoľvek ďalšie aktivity zákazníka v Salesforce alebo Cloudtalku

V prípade potreby sa navyše dokážete jednoducho prekliknúť na detail kontaktu v CloudTalk rozhraní.
Nestrácajte čas hľadaním informácii vo viacerých databázach. Využívanie jedného integrovaného systému vedie k zvýšeniu rýchlosti a produktivity vášho tímu.

Obojsmerná synchronizácia

Automatická synchronizácia údajov z oboch systémov zabezpečuje, že budete mať vždy prístup k aktuálnym dátam.
Štatistiky v CloudTalk Dashboarde, ktorý si viete otvoriť aj vo vašom Salesforce systéme vám zabezpečia prehľad o vašich hovoroch.

Na jeden klik máte rýchly prístup k štatistikám ako napríklad:

  • Priemerný čas čakania zákazníka na prijatie hovoru operátorom
  • Úroveň služieb
  • Priemerná miera zložených hovorov 

V Salesforce sú dostupné dáta o všetkých hovoroch z CloudTalku. Pre každý hovor so zákazníkom sa v Salesforce automaticky vytvorí case a call log, do ktorého sa zaznamenávajú všetky informácie o hovore. 

Reporty aj Dashboardy si viete upraviť podľa vašich potrieb a prepojiť s vašimi dátami, ktoré v Salesforce už máte.

Samozrejmosťou je aj automatická synchronizácia kontaktov. Ak vytvoríte alebo upravíte existujúci kontakt v Salesforce, automaticky sa vytvorí alebo upraví aj v CloudTalku a naopak. Vďaka automatickej obojsmernej synchronizácii údajov zabezpečíte efektívnejšie využitie času vášho tímu, ktorý nebude musieť opakovane manuálne zadávať údaje o zákazníkoch do rôznych systémov.

Ak budete poznať vašich zákazníkov, dokážete vašu komunikáciu prispôsobiť ich špecifickým požiadavkám, čo zabezpečí pozitívnu zákaznícku skúsenosť.

Prepojenie jednoducho a rýchlo

Integrácia CloudTalku so Salesforce si nevyžaduje žiadne programovanie. Viete si ju aktivovať a nastaviť sami podľa vašich potrieb len na pár klikov. Ak vás zaujíma ako, prečítajte si náš článok.

Pokiaľ aj tak potrebujete poradiť, obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].

14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom