Ring groups pre manažment tímu podpory | CloudTalk

Funkcia zabezpečí, že prichádzajúce hovory od zákazníkov budú zvoniť viac ako jednému, prípadne všetkým operátorom vo Vyzváňacej skupine. Vďaka tomu sa výrazne skráti váš reakčný čas a zlepší zákaznícka podpora.

Zlepšite váš manažment tímu podpory s funkciou Ring Groups. Je vhodná pre všetky spoločnosti, ktoré chcú zabezpečiť distribúciu prichádzajúcich hovorov podľa ich špecifických obchodných potrieb. Ak napríklad potrebujete určitú skupinu vašich zákazníkov smerovať len na technicky zdatných operátov:

  1. vytvoríte si skupinu “Technická podpora”
  2. priradíte k nej technicky zdatných operátorov
  3. všetky prichádzajúce hovory od týchto zákazníkov budú najskôr zvoniť naraz všetkým operátorom z tejto skupiny
  4. operátor, ktorý je práve voľný zodvihne prichádzajúci hovor (ak v tejto skupine nie je voľný ani jeden operátorom, hovor bude presmerovaný do inej vyzváňacej skupiny)

Vyzváňacie skupiny významne prispievajú k zlepšeniu produktivity, výkonnosti a efektivity vášho call centra. Váš manažment tímu podpory aj pre zvýšenie počtu obslúžených hovorov tak máte automaticky zabezpečený. 

Vytvorte vyzváňacie skupiny podľa vašich potrieb a preferencií  

Vytvorte si toľko vyzváňacích skupín, koľko potrebujete. Priraďte k nim operátorov, ktorí svojimi schopnosťami a zručnosťami najlepšie zodpovedajú požiadavkám, potrebným na úspešné vyriešenie problémov zákazníkov. Funkcia zebezpečí, že hovor bude zvoniť naraz všetkým týmto kompetentným operátorom. Navyše, jedného operátora môžete priradiť k viacerým skupinám. 

Vyzváňacie skupiny môžete vytvoriť na základe kompetencií operátorov ako napríklad:

  • Špecializované školenia
  • Znalosť produktov a služieb 
  • Jazykové kompetencie
  • Technické znalosti
  • A iné

S funkciou Vyzváňacie skupiny, ktorá pomáha zlepšovať váš manažment tímu podpory si môžete pokojne vytvoriť skupiny aj pre každé jedno oddelenie - napr. pre oddelenie zákazníckej podpory, predaja, marketingu, faktúr a objednávok atď. Volajúci sú tak smerovaní na najvhodnejších operátorov napríklad na základe ich výberu v IVR menu

Funkcia Ring groups zvyšuje počet obslúžených hovorov, čím významne prispieva k optimalizácii vášho manažmentu tímu podpory.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre kontaktné centrá s funkciou Ring groups / Vyzváňacie skupiny? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi