Real-time karta ako nástroj pre zákaznícku podporu

CloudTalk nástroj pre zákaznícku podporu

Operátori vidia všetky informácie o volajúcom na jednom mieste. Počas hovoru so zákazníkom si vedia okamžite pozrieť jeho históriu komunikácie, objednávky, chat alebo poznámky. Zákazníkovi tak dokážu hneď poskytnúť prvotriednu podporu.

Zobrazenie mena a telefónneho čísla zákazníka hneď pri zvonení. Ešte pred zodvihnutím hovoru si vaši operátori vedia v real-time zákazníckej karte pozrieť celú predošlú interakciu volajúceho zákazníka s vašou spoločnosťou - cez históriu hovorov, objednávky, tickety, chaty až po rôzne poznámky o zákazníkovi.

Aktualizovanie a editovanie informácií o zákazníkoch priamo v Real-time zákazníckej karte

Vďaka Real-time zákazníckej karte sa počas hovoru so zákazníkom nemusíte prepínať do detailu jeho kontaktu v Telefónnom zozname v CloudTalku. 

Ešte pred samotným zodvihnutím hovoru si viete jedným klikom otvoriť Real-time zákaznícku kartu, v ktorej vidíte tie isté informácie ako v detaile kontaktu a viete ich zároveň aj editovať:

  • históriu všetkých hovorov vrátane ich nahrávok, ktoré si viete vypočuť jedným klikom
  • históriu objednávok a aktuálne objednávky
  • históriu ticketov a otvorené tickety
  • históriu z iných komunikačných kanálov (chat, email, sociálne média, …)
  • dôležité poznámky, ktoré si zapisujú operátori k zákazníkovi
  • všetky integrácie CloudTalku s inými nástrojmi, ktoré používate - ak máte napríklad CloudTalk prepojený so SuperFaktúrou tak sa priamo z Real-time zákazníckej karty viete prekliknúť do rozhrania SuperFaktúry a vytvoriť novú faktúru či objednávku
  • dĺžku aktuálneho hovoru

Detail editácie nástroja pre zákaznícku podporu v CloudTalku

Priamo počas hovoru viete v Real-time zákazníckej karte jedným klikom aktualizovať informácie o volajúcom, pridávať nové poznámky či napríklad vytvárať tickety. Všetky zmenené a doplnené údaje sa automaticky aktualizujú aj v detaile kontaktu zákazníka. 

Zvyšujte efektivitu vášho tímu

Real-time zákaznícka karta slúži aj ako skvelý nástroj pre zákaznícku podporu, ak vám volá nový zákazník, ktorého ešte nemáte vo vašej databáze. Priamo počas hovoru s ním si viete jednoducho vytvoriť nový kontakt a doplniť mu údaje, ktoré vám poskytne. 

Tento proces šetrí čas vašim operátorom, ktorí by inak museli tieto informácie nahadzovať do systému po ukončení hovoru so zákazníkom, čím by sa zvýšil ich “wrap-up time”. Rovnako tiež zabezpečuje vždy aktuálne informácie. 

Buďte pripravený na každý hovor

S CloudTalkom budete vždy vedieť, kto vám volá. Funkcia vám umožňuje poskytovať komplexnejšiu a efektívnejšiu zákaznícku podporu, ktorú vaši zákazníci ocenia. Poznanie predošlej interakcie zákazníka s vašou spoločnosťou ešte pred samotným zodvihnutím hovoru poskytne operátorom možnosť urobiť si rýchly prieskum o jeho predošlých problémoch a požiadavkách. Volajúci tiež nebude musieť pri každom hovore opakovať stále to isté.

Zvyšujte vašu profesionalitu v očiach zákazníkov

Vďaka kompletným a dostupným informáciám viete ku každému volajúcemu pristupovať osobitne. Volajúceho oslovíte po mene a nadviažete na jeho predošlú komunikáciu. 

Posilníte a zvýšite váš profesionálny prístup a zákazníkovi poskytnete personalizovaný rozhovor, ktorý sa odrazí v jeho spokojnosti a vernosti k vašej spoločnosti. 

Naša Real-time zákaznícka karta je skvelým nástrojom pre poskytovanie kvalitnej a efektívnej zákazníckej podpory. 

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre kontaktné centrá s funkciou Real-time zákaznícka karta? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.
 


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi