Real-time dashboard ako nástroj riadenia tímu podpory

Sledujte, čo sa deje vo vašom call centre v reálnom čase. Všetky dôležité údaje o prichádzajúcich hovoroch či efektivite operátorov budete mať stále k dispozícii a vždy aktuálne.

Real-time dashboard je efektívnym nástrojom riadenia tímu podpory, vďaka ktorému majú manažéri rýchly prístup k aktuálnym údajom o dianí v call centre. V jednoduchom a intuitívnom rozhraní CloudTalku v záložke “Real-time dashboard” vidia všetky dostupné metriky. Tie im pomáhajú robiť kľúčové rozhodnutia v reálnom čase, a tým zvyšovať efektivitu call centra a spokojnosť zákazníkov.

Kľúčové metriky v reálnom čase

S dostupnými metrikami pre prichádzajúce aj odchádzajúce hovory, s metrikami k jednotlivým volacím skupinám a konkrétnym operátorom, majú manažéri call centier vytvorený skvelý dashboard. Ide o  dôležitý nástroj pre riadenie tímu podpory - poznaním kľúčových metrík môžete poskytovať efektívnejšiu zákaznícku podporu, podľa potrieb upravovať Prevádzkovú dobu call centra či zefektívniť Automatickú distribúciu hovorov

Vďaka funkcii Real-time dashboard v reálnom čase vidíte:

  • Počet volajúcich, ktorí čakajú v rade
  • Priemernú dobu čakania
  • Maximálnu dobu čakania
  • Priemernú mieru zložených hovorov
  • Aktívne hovory
  • Štatistiky vašich volacích skupín (ku každej volacej skupine vidíte všetky metriky uvedené vyššie)
  • Status operátorov (meno operátora, jeho volaciu skupinu, aktuálnu dĺžku hovoru, posledný čas hovoru, jeho hovory celkom)

Reagujte v reálnom čase

CloudTalk funkcia Real-time dashboard umožňuje poznať vaše aktuálne KPI (key performance indicators) a včas tak odstraňovať nežiadúce hodnoty metrík. S Real-time dashboardom ako skvelým nástrojom pre riadenie tímu podpory tak presne viete, na čo sa máte sústrediť, aby ste vedeli vašim volajúcim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu.

Motivujte vašich operátorov

Real-time dashboard si viete vďaka našej ďalšej funkcii Wallboard preniesť aj na LCD monitory v priestoroch vášho call centra. Operátorom tak poskytnete úplný obraz o aktuálnom dianí a zobrazením ich výsledkov ich môžete motivovať k ešte lepším výkonom. 

S funkciou Real-time dashboard máte v reálnom čase k dispozícii kľúčové metriky call centier, aby ste vedeli zvyšovať spokojnosť vašich zákazníkov.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre call centrá s funkciou Real-time dashboard? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.
 

14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom