Prevádzkova doba vašej pobočkovej ústredne

Nastavte si prevádzkovú dobu, kedy ste pre vašich zákazníkov dostupný. Mimo prevádzkovej doby je možné zákazníkom napr. prehrať vlastnú hlášku, presmerovať ich na iné telefónne číslo, presmerovať do hlasovej schránky, alebo využiť rôzne kombinácie.

V priebehu pár minút si viete jednoducho nastaviť a kedykoľvek zmeniť prevádzkovú dobu, počas ktorej je vaša pobočková ústredňa pre zákazníkov dostupná. Zároveň ju môžete jednoducho prepojiť s funkciou presmerovania hovorov, vďaka čomu sa viete prispôsobovať vašim obchodným potrebám.  

Rozhranie CloudTalku umožňuje nastaviť vlastné prevádzkové hodiny pre každé telefónne číslo, alebo použiť rovnaké časové rozpätie pre celý váš tím. Rovnako si ich viete nastaviť pre každý deň zvlášť a v prípade potreby pridať výnimku (napr. z dôvodu školenia si viete tento deň pridať ako výnimku a nastaviť mu možnosť „Zatvorené celý deň“).

Ide o hodnotnú funkciu, ktorá poskytuje vášmu tímu flexibilnosť a prispôsobenie pracovného času podľa vašich potrieb. Vďaka tomu budete vedieť obslúžiť viac prichádzajúcich hovorov. 

S touto funkciou získate hneď niekoľko možností, ktoré vaši zákazníci ocenia.

Voľné dni a prázdniny

Počas voľných dní a sviatkov si jednoducho vyberiete tie dni a časy, počas ktorých budete otvorený. Vďaka tejto možnosti si nebudete musieť zakaždým meniť vašu bežnú prevádzkovú dobu. 

V CloudTalku si tiež viete pridať aj špeciálne sviatočné pozdravy, ktoré budú prehrané vašim volajúcim zákazníkom v čase, keď bude pracovná doba pobočkovej ústredne upravená. 

Smerovanie hovorov počas upravených prevádzkových hodín

Využite CloudTalk na smerovanie hovorov, ktoré prichádzajú v čase, keď je vaša pobočková ústredňa zatvorená. Zákazníkom je možné napríklad prehrať vlastnú automatickú hlášku (napr. „Dnes máme zatvorené, ozveme sa vám zajtra“), presmerovať ich na iné telefónne číslo, presmerovať ich do hlasovej schránky, alebo využiť rôzne kombinácie.

Táto funkcia vám pomôže zabezpečiť, že všetci vaši volajúci zákazníci získajú asistenciu, ktorú hľadajú.

Vlastné pozdravy

Nahrajte a nastavte si špeciálne pozdravy (nielen sviatočné), ktoré si vaši zákazníci vypočujú mimo prevádzkových hodín. Posilnite tak zákaznícku skúsenosť a zaistíte, že volajúci získajú dostatočné množstvo informácii o tom, kedy môžu očakávať vašu spätnú odpoveď.

Prepojením funkcie prevádzkovej doby a smerovania hovorov budú vaši zákazníci vždy vedieť, kedy im budete na zákazníckej podpore k dispozícii.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre pobočkovú ústredňu s funkciou Prevádzková doba? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes. 

14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom