Prediktívny dialer - nástroj pre spojenie so zákazníkmi

Prediktívne vytáčanie umožňuje ešte viac zvyšovať efektivitu a počet odchádzajúcich hovorov. V momente, keď je operátor voľný, CloudTalk automaticky vytočí ďalší odchádzajúci hovor v poradí.

Prediktívny dialer zabezpečuje väčší počet obvolaných zákazníkov za kratší čas. Ide tak o ideálny nástroj pre spojenie so zákazníkmi, ktorým chcete volať. Ku každej kampani si viete navyše vopred nastaviť, ako dlho bude operátor po ukončení predchádzajúceho hovoru nedostupný (čas potrebný na dokončenie administratívy spojenej s hovorom). Po uplynutí tejto doby CloudTalk automaticky operátorovi vytočí ďalšieho zákazníka, ktorý je v zozname kontaktov ku kampani. 
 
Operátor tak nemusí prehľadávať kontakty v aktívnej kampani a zisťovať, ktorému zákazníkovi už volal či už on, alebo iný operátor. Prediktívny dialer eliminuje nutnosť ručného vytáčania kontaktov. Umožňuje zvyšovať produktivitu operátorov, znižovať prestoje medzi hovormi a skracovať čas vytáčania. 
 
Prediktívny dialer je vhodný pre všetky typy odchádzajúcich volaní z call centier - od sledovania spokojnosti zákazníkov, cez volania napr. s informáciami o expedovaní zásielok, až po cielené telemarketingové kampane. 

Ako funguje Prediktívny dialer?

Dialer vo všeobecnosti slúži na automatizáciu procesu vytáčania telefónnych čísel. Prediktívny dialer automaticky postupne vytáča zoznam telefónnych čísel, ktoré sú pridané v kampani a smeruje ich len na operátorov, ktorí sú dostupní. 

Výber benefitov Prediktívneho dialera:

Efektívne využívanie pracovného času

Produktivita call centra vo veľkej miere závisí od počtu hovorov za deň. Automatické vytáčanie s Prediktívnym dialerom umožňuje kontrolu nad odchádzajúcimi hovormi tým, že dialer nepresmeruje ďalší odchádzajúci hovor obsadenému operátorovi. Vďaka tomu sa zvyšujete efektivita vášho tímu. Navyše, v momente, keď zákazník zodvihne prichádzajúci hovor z call centra, operátor je na linke a môže osloviť zákazníka s aktuálnou ponukou, čo je kľúčom k úspešným kampaniam.

Keďže operátori nemusia strácať čas spravovaním databázy kontaktov a manuálnym vytáčaním čísel, môžu tento čas venovať napríklad aj zlepšovaniu svojich schopností, ktoré vedú k úspešným predajom. 

Jednoduchá správa volaní a kampaní

Využívaním nástroja Prediktívny dialer môžete jednoducho manažovať zoznam kontaktov pre jednotlivé kampane. Taktiež viete jednoducho sledovať a zhromažďovať údaje o vašich kampaniach - dáta o predajoch, o ktoré produkty či služby je najväčší záujem, históriu hovorov so zákazníkom atď. 

Preplánovanie hovorov s nástrojom pre spojenie so zákazníkmi

Operátorom v call centre sa mnohokrát stáva, že zákazník, ktorému sa dovolali nemá momentálne čas. Počas hovoru so zákazníkom má operátor pred sebou prehľadnú tabuľku, s ktorou pracuje počas celého rozhovoru. Priamo tu má možnosť zakliknúť “Preplánovať hovor” a nastaviť presný deň a čas, ktorý zákazníkovi vyhovuje. Keď nastane daný čas, Prediktívny dialer uprednostní tohto zákazníka pred ostatnými, ktorí sú na zozname kampane. 

Prediktívny dialer celkovo zlepšuje produktivitu operátorov, ktorí sú schopní obvolať o vyše 200 % viac zákazníkov za hodinu.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre aktívne call centrá s funkciou Prediktívny dialer? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.

14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom