Nahrávanie hovorov s funkciou Nahrávač hovorov

CloudTalk riešenie nahrávača hovorov

CloudTalk vie automaticky náhrávať všetky hovory. Po ich skončení si viete nahrávky prehrať priamo z internetového prehliadača odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Sledovaním nahrávok viete zlepšiť vašu interakciu so zákazníkmi.

Nahrávajte prichádzajúce a odchádzajúce hovory s vašimi zákazníkmi ale aj interné hovory vášho tímu s funkciou nahrávač hovorov od CloudTalku. Po ukončení každého hovoru sa nahrávka automaticky uloží do detailu kontaktu zákazníka, do histórie hovorov a do štatistík. Hovory si viete prehrať priamo z internetového prehliadača kedykoľvek a z hocijakého zariadenia. 

Nahrávanie hovorov je neoceniteľnou funkciou dobrých call centier. Analyzovaním nahrávok:

  • viete posudzovať a zlepšovať výkony operátorov
  • viete vyhodnocovať správne postupy pre kvalitnú a efektívnu zákaznícku podporu
  • informácie z nahrávok môžete použiť aj na optimalizáciu školení a tréningov pre svojich operátorov

S nahrávačom hovorov pre call centrá môžete zlepšovať výkony vašich operátorov, čím zvýšite kvalitu poskytovaných služieb a tým aj tržby vašej spoločnosti.   

Prístup k nahraným hovorom v reálnom čase odkiaľkoľvek

Nahrávky hovorov so zákazníkmi máte k dispozícii kedykoľvek a kdekoľvek, keďže jediné, čo pri práci s naším softvérom pre call centrá potrebujete je internetový prehliadač vo vašom notebooku, v tablete či mobile. Funkcia nahrávanie hovorov vám umožňuje online počúvať prijaté a odchádzajúce hovory vašich operátorov so zákazníkmi a to buď v reálnom čase alebo si ich môžete vypočuť inokedy, keď vám to bude najviac vyhovovať. 

Navyše, vďaka prístupu k nahrávkam cez naše API si ich viete jednoducho stiahnuť ako klasický http link (webový odkaz), ktorý si môžete uložiť, kam potrebujete - napríklad do vášho interného systému (napr. CRM, e-shop, atď.). Tento link môžete hocikedy využiť napríklad pre interné potreby alebo potreby vašich zákazníkov. 

CloudTalk robí všetko preto, aby bol nielen prístup k nahrávkam, ale aj práca s nimi čo najjednoduchšia. 

Lepšie pochopenie zákazníkových potrieb

Na základe predchádzajúcej interakcie zákazníkov s vašou spoločnosťou vedia operátori zlepšovať svoje zručnosti a zvyšovať tak kvalitu poskytovaných služieb zákazníckeho centra. Prístupom k nahrávkam hovorov so zákazníkmi priamo v Cloudtalku môžete získať lepší pohľad na ich jedinečné potreby.

Predtým, než operátor zavolá zákazníkovi, môže si vypočuť jeho predchádzajúce hovory s inými operátormi a relevantné informácie využiť vo svojom hovore. Ak napríklad z predchádzajúcich hovorov zistí, že zákazník niekoľkokrát odmietol službu kvôli jej vysokej cene a táto služba je práve v akcii, môže túto informáciu použiť na presvedčenie zákazníka.

Nahrávač hovorov umožňuje získavať obchodné postrehy

Manažéri call centier sa snažia pochopiť zmýšľanie a potreby zákazníkov komplexne a zároveň detailne. Využívaním nahrávača hovorov to môžu dosiahnuť pomerne ľahko. 

Analyzovaním hovorov môžete lepšie pochopiť nielen potreby zákazníkov, ale napríklad aj kritické časti nákupného procesu v prípade e-shopov, dôvody reklamácií, celkovú spokojnosť zákazníkov s produktami a službami, či kvalitu vašich kampaní. 

Nahrávanie hovorov vám môže pomôcť napríklad pred spustením kampane nového produktu/služby na trh. Urobíte si analýzu nahrávok, ktoré sa týkajú predošlých kampaní, aby ste zlepšili cielenie kampane. Tieto informácie potom môžete používať aj pri dôležitých obchodných rozhodnutiach či na zlepšenie spätnej väzby, ktorú poskytujete svojmu tímu.  

Využívanie nahrávok na školeniach

S funkciou nahrávač hovorov budú vaše školenia či tréningy pre operátorov jednoduchšie. Aby ste získali prístup ku všetkým nahrávkam, potrebujete len webové rozhranie. Nahrávky viete nájsť ľahko na jednom mieste, preto nebudete musieť strácať čas navyše. 

Môžete si vyfiltrovať nahrávky podľa operátora či podľa zákazníka a na školeniach či osobných stretnutiach ukázať tie časti hovoru, ktoré potrebujete. Na základe týchto nahrávok viete operátorom presne ukázať správne či menej správne postupy pri hovoroch so zákazníkmi. 

Možnosť pravidelného odosielania nahrávok na FTP

Nahrávky vám vieme raz denne odosielať na váš FTP server, kde si ich môžete archivovať ako dlho potrebujete alebo ďalej spravovať podľa vašich aktuálnych obchodných potrieb. 

Vďaka funkcii nahrávanie hovorov spoznáte vašich zákazníkov lepšie, preto im budete vedieť poskytnúť takú zákaznícku podporu, akú očakávajú.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre call centrá s funkciou Nahrávač hovorov? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi