Spokojnosť zákazníkov s Monitoringom hovorov

Monitorujte hovory kedykoľvek potrebujete. Získajte informácie o hovoroch vašich operátorov so zákazníkmi a garantujte tak kvalitu vašej zákazníckej podpory.

S CloudTalk funkciou Monitoring hovorov získate dôležitý pohľad na potreby vašich zákazníkov a robiť tak správne obchodné rozhodnutia. CloudTalk je call centrový systém v cloude, takže hovory vašich zákazníkov s operátormi môžete sledovať odkiaľkoľvek a kedykoľvek - jediné čo potrebujete je prístup na internet. 

Monitoring hovorov je efektívny proces, ktorého výsledky sa prejavujú v zlepšovaní vašich operátorov a manažérov, zvyšovaní kvality zákazníckeho servisu, znižovaní nákladov a zvyšovaní výkonnosti vášho tímu zákazníckej podpory. 

Monitoring hovorov pre vyššiu spokojnosť vašich zákazníkov

S CloudTalkom môžete ľahko sledovať výkony vašich operátorov, aby ste zistili, či spĺňajú štandardy kvality vašej zákazníckej podpory. 

Jednoducho kliknete na tlačidlo so symbolom na prehrávanie v detailu kontaktu zákazníka, v histórii všetkých vašich hovorov či v štatistikách pri hovore, ktorý si sami vyberiete a môžete okamžite tento hovor počúvať. 

Táto funkcia vám pomôže zabezpečiť pozitívnejšie skúsenosti zákazníkov s vašou zákazníckou podporou. Operátorom totiž môžete poskytovať spätnú väzbu založenú na relevantných informáciách z ich rozhovorov so zákazníkmi. Každý hovor je navyše vďaka funkcii Nahrávanie hovorov dostupný kedykoľvek priamo v rozhraní CloudTalku, takže môžete použiť názorné príklady. 

Benefity funkcie Monitoring hovorov

Efektívny a pravidelný monitoring hovorov prináša benefity všetkým stranám call centra - manažérom, operátorom, celej spoločnosti a v neposlednom rade zákazníkom.

  • Rýchle a systematické identifikovanie vzniknutých problémov
  • Sledovanie zavedených pracovných procesov a ich vplyv na kvalitu zákazníckej podpory
  • Identifikovanie neefektívnych a nesprávnych procesov
  • Zvyšovanie výkonov operátorov
  • Zvyšovanie kvality zákazníckej podpory
  • Zvyšovanie počtu hovorov, pri ktorých boli problémy zákazníka vyriešené na prvýkrát
  • Zlepšovanie spokojnosti zamestnancov
  • Zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
  • Znižovanie fluktuácie zamestnancov
  • Znižovanie hovorov z Callbacku
  • Znižovanie celkových nákladov spoločnosti

Monitoring hovorov je jedným z najlepších spôsobov, ako sa môžete uistiť, že vaši operátori pracujú efektívne, komunikujú správne a poskytujú prvotriednu podporu vašim zákazníkom.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre call centrá s funkciou Monitoring hovorov? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.
 

14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom