Integrujte váš Magento e-shop so softvérom pre call centrá

Integrácia s Magento

Prepojte Magento s CloudTalkom a dajte vašim operátorom možnosť obslúžiť volajúcich zákazníkov kvalitnejšie. Operátori získajú okamžitý prehľad o objednávkach volajúcich zákazníkov.

Obojsmernou integráciou CloudTalku s Magentom získate vždy najaktuálnejšie informácie o vašom zákazníkovi v čase, keď s ním reálne komunikujete. Okamžitý prehľad o profile zákazníka, detailné dáta k objednávke, či celú históriu komunikácie a objednávok vám CloudTalk zobrazí ešte pred zodvihnutím hovoru. 

Ak máte váš e-shop postavený na Magento, pre poskytovanie prvotriednej zákazníckej podpory nie je nič jednoduchšie ako integrácia s CloudTalkom. A zaberie vám to len pár minút.
Poznámka: Magento integrácia je dostupná až pre verziu Magento 2 a vyššie.

Vždy aktuálne dáta v CloudTalku vám poskytnú viac času venovať sa tomu, na čom záleží - komunikácii so zákazníkom.

Údaje vašich zákazníkov a všetky ich objednávky uvidíte na jednom mieste - v detaile kontaktu každého zákazníka. Preto v prípade, že vám zákazník zavolá, vaši operátori v reálnom čase hovoru uvidia všetky potrebné informácie, aby mu vedeli poskytnúť tú najkvalitnejšiu zákaznícku podporu. 

K objednávkam sťahovaných z Magento zobrazuje CloudTalk tieto dáta: 

  • ID objednávky
  • stav objednávky (vybavená / nevybavená a ďalšie)
  • zoznam jednotlivých položiek (typ produktu, množstvo, cena)
  • spôsob doručenia
  • fakturačná adresa
  • dodacia adresa
  • celková suma
  • stav úhrady (zaplatené/nezaplatené)
  • komentáre k objednávke
  • dátum a čas jej vytvorenia
  • rýchly preklik do detailu objednávky priamo v Magento

CloudTalk - call centrum - riešenie pre riadenie zákazníckej podpory s našou Magento integráciou

Obojsmerná synchronizácia pre vyššiu výkonnosť!

Okrem týchto zobrazených informácií v CloudTalku môžete meniť stav objednávok či pridávať k nim komentáre už priamo počas hovoru cez detail karty zákazníka. CloudTalk ich automaticky pridá za vás aj do Magento.
Pokiaľ vám volá už váš existujúci zákazník, ktorého kontakty potrebujete upraviť, aj tie viete jednoducho a rýchlo prepísať v CloudTalku a ten ich už automaticky upraví aj vo vašom Magento.

Vďaka integrácii CloudTalku a Magento sa už nemusíte počas hovoru vôbec preklikávať do vášho e-shopu.

Ak sa predsa len potrebujete prekliknúť do systému Magento, viete tak spraviť okamžite jedným klikom cez tlačidlo v detaile karty zákazníka v CloudTalku. Integráciou nezvýšite len efektívnosť a výkonnosť vašich operátorov, rovnako zlepšíte aj kvalitu vášho zákazníckeho centra.

Chcete využívať všetky výhody integrácie Magento s CloudTalk riešením? Neváhajte sa na nás obrátiť, radi vám poradíme. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi