História hovorov a LiveAgent tickety na jednom mieste

Zobrazenie ticketov a histórie hovorov v CloudTalku v detaile zákazníka

Zvýšte kvalitu zákazníckej podpory. Prepojením získate informácie o ticketoch volajúceho a v LiveAgent zase budete vidieť poslednú históriu hovorov cez CloudTalk.

Optimalizujte procesy komunikácie s vašimi zákazníkmi s našou LiveAgent integráciou.

CloudTalk integrácia s LiveAgentom zabezpečuje lepšiu komunikáciu s vašimi zákazníkmi.
 
Helpdesk riešenie LiveAgent vám poskytuje skvelú, rýchlu a jednoduchú možnosť ako komunikovať s vašimi zákazníkmi, vytvárať tickety a ako mať celú interakciu so zákazníkmi po ruke.

Aby ste mali túto interakciu stále k dispozícii, navyše doplnenú o históriu hovorov s vašimi zákazníkmi máme pre vás ideálne riešenie. Prepojte vaše LiveAgent riešenie s CloudTalkom a všetky informácie o hovoroch a ticketoch vašich zákazníkov uvidíte na jednom mieste, priamo v CloudTalk rozhraní. V prípade, že vám zákazník zavolá, uvidíte v jeho zákazníckej karte (ktorá sa otvára v momente zdvihnutia hovoru) jeho kontaktné údaje, históriu hovorov, poznámky k hovorom a aj tickety volajúceho. Vaši operátori tak budú schopní obslúžiť zákazníka komplexnejšie a rýchlejšie.

Pridanou hodnotou integrácie pre používateľov LiveAgentu je synchronizácia všetkých hovorov zákazníkov z CloudTalku. Vždy po ukončení hovoru sa do rozhrania LiveAgentu odošlú informácie o hovore a priradia sa rovno k ticketom konkrétneho zákazníka. Uvidíte meno operátora, s ktorým zákazník hovoril, dĺžku hovoru, čas ktorý zákazník čakal na linke a dokonca aj názov spoločnosti, z ktorej zákazník volal. Ku každému hovoru je navyše pripojený aj link na nahrávku, ktorú si môžete vypočuť hocikedy, keď potrebujete.

Obojsmerná synchronizácia

Integráciou získate možnosť poznať totožnosť vášho zákazníka ešte pred samotným zodvihnutím hovoru. V momente zodvihnutia hovoru sa tieto informácie rozšíria aj o spomínané informácie o ticketoch volajúceho. V LiveAgente zase budete vidieť poslednú históriu hovorov cez CloudTalk.
 
Zefektívnite tak pracovné postupy, pretože automatickou obojsmernou synchronizáciou eliminujete nutnosť ručne zadávať rovnaké dáta v dvoch rôznych systémoch.

Prispôsobte dáta vašim požiadavkám

Automaticky synchronizované dáta medzi CloudTalkom a LiveAgentom si viete prispôsobiť podľa vašich obchodných potrieb.
 
Vďaka CloudTalku vidíte celú históriu hovorov s vašimi zákazníkmi priamo v LiveAgente. Poznanie predchádzajúcej interakcie a riešených problémov vytvára jedinečnú príležitosť na osobitný spôsob komunikácie so zákazníkom a tým aj vytváranie vynikajúcej zákazníckej skúsenosti.

Zvyšujte produktivitu operátorov

Zefektívnite čas operátorov eliminovaním prepínania sa medzi dvoma systémami. Operátori dokážu editovať existujúce kontakty stiahnuté z LiveAgentu, vytvárať nové kontakty či aktualizovať ďalšie informácie bez toho, aby opustili rozhranie CloudTalku.

Prepojenie jednoducho a rýchlo

Integrácia LiveAgentu s CloudTalkom je veľmi jednoduchá a nevyžaduje si žiadne programovanie.
 
Jediné čo potrebujete je vaša API URL a API kľúč, ktoré nájdete priamo v rozhraní LiveAgentu (nastavenia → API). O všetko ostatné sa postará CloudTalk.
 
Do pár minút po prepojení sa začnú synchronizovať vaše dáta a vy môžete zvyšovať efektivitu vášho tímu.

Chcete začať využívať všetky výhody, ktoré vám poskytne naša integrácia s LiveAgentom? Obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi

* Povinné

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov. Vaše súkromie je pre nás dôležité. Informácie neposkytneme žiadnym tretím stranám.