Kontaktné centrum

Softvér pre kontaktné centrá umožňuje komplexné spracovanie prichádzajúcich hovorov od vašich zákazníkov, ktorí volajú na zákaznícku podporu s rôznymi požiadavkami. Využívajte všetky benefity pre najvyššiu spokojnosť zákazníkov - pokročilé smerovanie hovorov na správnych operátorov, IVR menu a Volacie skupiny pre skrátenia čakacej doby, Callback pre zmeškané hovory, či automatizované pracovné procesy.
CloudTalk kontaktné centrum s intuitívnym administračným rozhraním

Systém skutočne využívajúci dáta s funkciami na úrovni svetových kontaktných centier

  • Jednoduché a prehľadné administračné rozhranie
  • Flexibilné nastavenia funkcií podľa vašich potrieb a preferencií
  • Štatistiky a analýzy hovorov v prehľadných grafoch pre správne rozhodnutia, založené na relevantných dátach
  • Prehľadný Wallboard pre zobrazenie aktuálneho stavu call centra všetkým zamestnancom
  • História hovorov, objednávok, ticketov v detaile kontaktu každého zákazníka
  • Ďalšie údaje o zákazníkoch ako napríklad poznámky, tagy, či nahrávky hovorov

Real-time zákaznícka karta, ktorá sa otvára ešte pred zodvihnutím hovoru

Vytvorte v očiach zákazníkov nečakaný zážitok. Personalizované informácie priamo počas hovoru s Real-time zákazníckou kartou. Operátori už viac nemusia dohľadávať informácie v iných systémoch, pretože majú všetko na jednom mieste.

  • Telefónne číslo a meno zákazníka už pri zvonení
  • História všetkých hovorov s poznámkami a nahrávkami hovorov
  • História objednávok a aktuálne objednávky
  • História z iných komunikačných kanálov (tickety, chat, email, sociálne média, …)
  • Ďalšie údaje o volajúcich zákazníkoch ako napríklad dôležité poznámky, tagy, či nahrávky hovorov
 

História predchádzajúcej interakcie so zákazníkom uľahčí operátorovi komunikáciu a váš zákazník sa bude cítiť príjemnejšie. 

Kontaktné centrum v cloude zobrazujúce real-time informácie o volajúcom ešte pred zodvihnutím hovoru

Integrujte váš softvér pre kontaktné centrá s viac ako 500 nástrojmi

CloudTalk viete jednoducho prepojiť s množstvom CRM, E-commerce či Helpdesk nástrojov, ktoré už používate. Vaši operátori tak vidia na jednom mieste všetky dáta o zákazníkovi, s ktorým práve volajú. Vďaka tomu ho budú schopní obslúžiť komplexnejšie a rýchlejšie. Rovnako budú môcť prispôsobiť svoju komunikáciu osobitne každému jednému zákazníkovi.

CloudTalk je tiež možné prepojiť s akýmkoľvek informačným systémom cez poskytované CloudTalk API.

Funkcie

Poskytujte výnimočnú zákaznícku podporu - každý hovor sa ráta.
Vďaka pokročilým funkciám softvéru pre kontaktné centrá zabezpečíte, že žiaden hovor nezostane neobslúžený.

Real-time zákaznícka karta

Operátori vidia všetky informácie o volajúcom na jednom mieste. Počas hovoru so zákazníkom si vedia okamžite pozrieť jeho históriu komunikácie, objednávky, chat alebo poznámky. Zákazníkovi tak dokážu hneď poskytnúť prvotriednu podporu.

Čítajte viac

Nahrávanie hovorov

CloudTalk vie automaticky náhrávať všetky hovory. Po ich skončení si viete nahrávky prehrať priamo z internetového prehliadača odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Sledovaním nahrávok viete zlepšiť vašu interakciu so zákazníkmi.

Čítajte viac

Volacie skupiny

Vytvorte si vlastné volacie skupiny. Prichádzajúce hovory sú radené do volacích skupín podľa nastavených pravidiel a následne distribuované voľným operátorom v skupine. Samozrejmosťou je možnosť volajúcemu prehrať úvodnú hlášku.

Čítajte viac

Callback

CloudTalk vie v prípade nevybavených hovorov automaticky zavolať vašim zákazníkom späť. Ak sa vám vaši zákazníci nedovolajú, ich zmeškaný hovor sa zaznamená do systému, ktorý po istom čase opätovne vytáča ich telefónne číslo, kým nedôjde k úspešnému spojeniu zákazníka s operátorom.

Čítajte viac

Prevádzková doba

Nastavte si prevádzkovú dobu, kedy ste pre vašich zákazníkov dostupný. Mimo prevádzkovej doby je možné zákazníkom napr. prehrať vlastnú hlášku, presmerovať ich na iné telefónne číslo, presmerovať do hlasovej schránky, alebo využiť rôzne kombinácie.

Čítajte viac

Hlasové menu IVR

Vytvorte si vlastné (aj viacúrovňové) hlasové menu, ktoré prevedie volajúceho možnosťami a zaistí, že volajúci sa vždy dovolá na správne oddelenie, správnemu operátorovi či správnej skupine operátorov, prípadne mu poskytne správne informácie cez vlastné hlášky.

Čítajte viac

Medzinárodné čísla

Možnosť využitia medzinárodných telefónnych čísel (s geografickou aj negeografickou predvoľbou) z viac ako 60 krajín sveta. Využitím medzinárodných telefónnych čísel vám vaši zahraniční zákazníci volajú za štandardné miestne poplatky, alebo úplne zdarma.

Čítajte viac

Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi

* Povinné

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov. Vaše súkromie je pre nás dôležité. Informácie neposkytneme žiadnym tretím stranám.