CloudTalk pre zákaznícku podporu

Softvér pre call centrá vás zbaví chaotických procesov, aby ste sa mohli sústrediť na rozvoj podnikania a zákaznícku podporu. Vďaka pokročilým funkciám, ako napríklad pokročilé smerovanie hovorov, IVR menu alebo integrácie, už nikdy nezmeškáte žiaden hovor.

Support center software
CloudTalk Call Center software

Komplexné problémy vyriešite rýchlejšie vďaka personalizovanej podpore

CloudTalk Support je intuitívny a špeciálne navrhnutý pre operátorov call centier. Zabudnite na vyhľadávanie informácií vo viacerých systémoch – všetko nájdete na jednom mieste. Zvýšite tak tímovú produktivitu a jednoducho vyriešite interakcie so zákazníkmi.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA
 

Riešenie pre kontaktné centrá CloudTalk vám nikdy nebude účtovať prichádzajúce hovory.

 

Vďaka pokročilým funkciám, ako napríklad pokročilé smerovanie hovorov či callback, nezostane žiaden hovor bez odozvy.

 

Zvýšte spokojnosť klientov a vybavujte hovory ako tím. CloudTalk vám pomôže poskytovať personalizovanú zákaznícku podporu.

 

História komunikácie z iných komunikačných kanálov (tickety, chat, emaily, sociálne siete...).

 

S prehľadom predchádzajúcich interakcií uľahčíte prácu operátorom a zvýšite spokojnosť zákazníkov.

 

Pridávajte poznámky k hovorom, aktualizujte informácie o zákazníkoch a zosynchronizujte ich s CRM alebo helpdesk systémom. Váš tím tak bude mať poruke vždy aktuálne informácie.


Poskytujte inteligentnú podporu

CloudTalk Support vám dá všetky potrebné informácie, aby ste mohli merať a zlepšovať kvalitu zákazníckeho servisu. Softvér pre call centrá vytvára analýzy v reálnom čase, takže môžete sledovať hovory, úroveň služieb či pocity zákazníka, a na základe toho prijímať lepšie rozhodnutia a riešiť problémy rýchlejšie.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA
CloudTalk Analytics for Call center
 

Úroveň služieb. Čakacie doby. Stav operátorov. Štatistiky o hovoroch sa aktualizujú v reálnom čase, takže nadriadení sú vždy v obraze.

 

Prijímajte rozhodnutia na základe dát a zlepšite tak výkon tímu. Monitorujte kvalitu call centra a skúsenosť zákazníkov.

 

Jednoduché a intuitívne používateľské rozhranie. História hovorov, objednávok a ticketov sa zobrazuje na jednom mieste.

 

Vďaka špičkovým VoIP technológiám inštalácia potrvá len niekoľko minút. Potrebujete len pripojenie na internet, slúchadlá s mikrofónom a pár otvorených uší.

 

Správne nástroje sú kľúčom k bezproblémovej zákazníckej podpore.

Funkcie pre call centrá

Využite pokročilé funkcie CloudTalku a posuňte zákaznícku podporu na vyššiu úroveň.

Integrate your active call center software with business tools

Integrujte softvér pre call centrá s viac ako 500 nástrojmi

CloudTalk Support viete jednoducho prepojiť s CRM, e-commerce či helpdesk nástrojmi, ktoré už používate, ako napríklad Salesforce, Freshdesk, Help Scout a iné. Vaši operátori nájdu všetky informácie o volajúcom na jednom mieste, takže môžu zákazníka obslúžiť komplexnejšie a rýchlejšie.


14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom