Intercom integrácia so softvérom pre kontaktné centrá

Integráciou s helpdesk nástrojom Intercom získate prehľad o všetkých vašich konverzáciách so zákazníkmi. Počas rozhovoru s nimi tak budete vedieť komunikovať efektívnejšie a personalizovanejšie.

Prepojenie Intercomu s CloudTalkom vám pomôže dostať všetky základné kontaktné údaje vašich zákazníkov, ako aj históriu ich hovorov a konverzácií, do jedného systému. Či už chcete pracovať z Intercomu alebo CloudTalku, v oboch systémoch máte kompletné dáta o vašich zákazníkoch. Navyše dáta sa automaticky pravidelne synchronizujú, takže vaše informácie sú vždy aktuálne. 

Intercom integrácia pre prvotriednu zákaznícku podporu

Intercom ponúka nástroj na rýchlu a hlavne personalizovanú textovú komunikáciu s vašimi zákazníkmi. Sú ale situácie, kedy vám potrebujú zákazníci zavolať. Na to, aby ste mali dostupné všetky dáta pri akejkoľvek komunikácii, slúži práve integrácia CloudTalku s Intercomom.
Keď vám zákazník zavolá, v jeho Real-time zákazníckej karte (ktorú si viete otvoriť ešte pred zdvihnutím hovoru) vidíte vďaka našej integrácii: 

  • kontaktné údaje o zákazníkovi (meno, email, tel. číslo, názov spoločnosti, adresu, webstránku, atď.)
  • históriu hovorov vrátane nahrávok k hovorom
  • poznámky o zákazníkovi 
  • konverzácie volajúceho z Intercomu
  • emailovú a chatovú komunikáciu
  • rôzne iné aktivity či už z Intercomu alebo z CloudTalku

Dajte vášmu tímu jeden pracovný nástroj. Vaša zákaznícka podpora bude efektívnejšia a rýchlejšia.

Obojsmerná synchronizácia

Vďaka automatickej synchronizácii vidíte v CloudTalku v aktivite každého zákazníka celú históriu jeho konverzácií z Intercomu.  Synchronizáciu si viete nastaviť aj podľa vašej prevádzkovej doby či na jednotlivé telefónne čísla.
V Intercome máte zase dostupné dáta o všetkých hovoroch z CloudTalku. Pre každý hovor so zákazníkom sa v Intercome automaticky vytvorí konverzácia/aktivita, do ktorej sa zaznamenajú údaje ako:

  • telefónne číslo, z ktorého zákazník volal
  • dátum a čas hovoru
  • dĺžka volania
  • nahrávka hovoru

Automaticky sa synchronizujú rovnako aj samotné kontakty. Pokiaľ vytvoríte nový kontakt alebo aktualizujete už existujúci v CloudTalku, automaticky sa vytvorí aj v Intercome a naopak.

Obojsmernou automatickou synchronizáciou zefektívnite čas vášho tímu, ktorý nebude musieť zadávať dáta do rôznych systémov viackrát. 

Ak máte o vašom zákazníkovi všetky dostupné informácie, viete s ním komunikovať osobnejšie.

Prepojenie jednoducho a rýchlo

  • Integrácia je veľmi rýchla a nenáročná, nepotrebujete nič programovať.
  • V CloudTalku kliknite na “Účet” -> “Integrácie”. Kliknite na tlačidlo "Pripojiť na Intercom". Systém vás automaticky presmeruje na váš Intercom účet a požiada vás o súhlas s použitím vašich údajov. Po potvrdení súhlasu sa presmerujete naspäť do CloudTalku. Všetko len na pár klikov :)
  • Do niekoľko minút po prepojení začne automatická synchronizácia vašich dát. A môžete začať zefektívňovať vašu zákaznícku podporu.


Chcete začať využívať všetky výhody, ktoré vám poskytne naša integrácia s Intercomom? Obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi