Integrácie

Prepojte CloudTalk s nástrojmi, ktoré už používate.

 

Jednoduché nastavenie

CloudTalk môžete používať za menej ako 5 minút. Konfiguráciu vám spravíme na počkanie. Nemusíte platiť žiadne zriaďovacie a inštalačné poplatky, pričom službu ponúkame ako jediný na trhu bez viazanosti.

 

Synchronizácia dát

CloudTalk automaticky synchronizuje údaje o vašich zákazníkoch s nástrojmi, ktoré používate. Vždy, keď potrebujete, sa jednoducho dostanete k všetkým aktuálnym údajom o volajúcom (objednávkam, ticketom, chatom…).

 

Zjednodušenie práce

Využitím integrácií zjednodušíte denno-dennú rutinu vášho tímu a zvýšite jeho výkonnosť. Vaši operátori dokážu v reálnom čase vidieť celú históriu aktivity zákazníka, s ktorým práve telefonujú.

 

Zvýšenie kvality

Používaním CloudTalku viete jednoducho a rýchlo zvýšiť kvalitu vašej zákazníckej podpory. Nastavte si funkcie ako otváracie hodiny, smerovanie hovorov alebo prepojte CloudTalk s vašimi nástrojmi - zákazníci vás budu milovať.

Nástroje, ktoré zlepšia váš zážitok z používania CloudTalku

Integrujte váš telefónny systém s CRM nástrojmi, e-commerce a helpdesk riešeniami
  • Všetky
  • CRM
  • E-commerce
  • Helpdesk
  • Ostatné
Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Zjednodušte si prácu v CRM, keď komunikujete so zákazníkmi. Synchronizáciou údajov získate lepší prehľad vašich kontaktov a zákazníkov.

ZohoCRM

Zjednodušte si prácu v CRM, keď komunikujete so zákazníkmi. Synchronizáciou údajov získate lepší prehľad o vašich kontaktoch a zákazníkov.

Shopify

Prepojte CloudTalk a Shopify a okamžite budete vedieť, ktorý zákazník vám práve volá a aká bola jeho posledná aktivita vo vašom e-shope. Vďaka integrácii so Shopify dokážete nie len zvýšiť efektivitu vašich operátorov, ale aj spokojnosť vašich zákazníkov.

Shoptet

So Shoptet integráciou získate personalizované riešenie pre riadenie zákazníckej podpory. Automatická synchronizácia umožní zobraziť detailné informácie o objednávkach vašich zákazníkov priamo v CloudTalku.

Čítajte viac

BigCommerce

Integráciou s BigCommerce získate okamžitý prehľad o objednávkach zákazníkov priamo v CloudTalku na jednom mieste. Zákazníkom poskytnete lepšiu zákaznícku podporu.

Magento

Prepojte Magento s CloudTalkom a dajte vašim operátorom možnosť obslúžiť volajúcich zákazníkov kvalitnejšie. Operátori získajú okamžitý prehľad o objednávkach volajúcich zákazníkov.

LiveAgent

Zvýšte kvalitu zákazníckej podpory. Prepojením získate informácie o ticketoch volajúceho a v LiveAgent zase budete vidieť poslednú históriu hovorov cez CloudTalk.

Čítajte viac

Zendesk

Integrujte Zendesk, helpdesk systém pre kvalitnejšiu zákaznícku podporu s CloudTalkom a priamo počas hovoru so zákazníkom môžu vaši operátori sledovať jeho posledné tickety.

Freshdesk

Poskytujte lepšiu zákaznícku podporu integráciou s Freshdesk službou. Synchronizáciou údajov získate lepší prehľad o aktivite zákazníkov.

Help Scout

Integrácia s Help Scoutom vám umožní zosynchronizovať obe služby navzájom. Ide o ideálne riešenie pre manažment zákazníckej podpory. Všetky dáta máte vždy aktuálne a operátori tak vedia poskytnúť lepšiu podporu zákazníkom.

Čítajte viac

Groove

Prepojte CloudTalk s vaším helpdesk systémom a zlepšite spokojnosť zákazníkov. Operátori budú vedieť rýchlejšie a kvalitnejšie odpovedať na otázky zákazníkov.

Pohoda

Jednoduchou integráciou s Pohodou získate detailné informácie o objednávkach vašich zákazníkov na jednom mieste.

Čítajte viac

Google Contacts

Používajte len jednu databázu kontaktov. Google Contacts integrácia automaticky importuje a synchronizuje všetky vaše Google kontakty s CloudTalk kontaktmi.

Čítajte viac

Import kontaktov

Nahrajte si do CloudTalku vaše kontakty pomocou jednoduchého textového súboru a získajte tak viac informácií o vašich zákazníkoch.

Čítajte viac

SuperFaktúra

Rýchlou a jednoduchou integráciou so SuperFaktúra.sk dokážu operátori okamžite získať informácie o prijatých objednávkach a faktúrach zákazníkov, ktorí vám práve volajú.

Čítajte viac

Intercom

Integráciou s helpdesk nástrojom Intercom získate prehľad o všetkých konverzáciách s vašimi zákazníkmi. Počas telefonického rozhovoru tak budú vedieť kvalitnejšie a rýchlejšie odpovedať na otázky zákazníkov.

LiveChat

Prepojením LiveChatu a CloudTalku uvidia vaši operátori históriu chatových konverzácií zákazníkov s vašou spoločnosťou na jednom mieste.

Potrebujete inú integráciu?

Kontaktujte nás, možno na nej už pracujeme.

Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi

* Povinné

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov. Vaše súkromie je pre nás dôležité. Informácie neposkytneme žiadnym tretím stranám.