Integrácie

Prepojte CloudTalk s nástrojmi, ktoré už používate.

 

Jednoduché nastavenie

CloudTalk môžete používať za menej ako 5 minút. Konfiguráciu vám spravíme na počkanie. Nemusíte platiť žiadne zriaďovacie a inštalačné poplatky, pričom službu ponúkame ako jediný na trhu bez viazanosti.

 

Synchronizácia dát

CloudTalk automaticky synchronizuje údaje o vašich zákazníkoch s nástrojmi, ktoré používate. Vždy, keď potrebujete, sa jednoducho dostanete k všetkým aktuálnym údajom o volajúcom (objednávkam, ticketom, chatom…).

 

Zjednodušenie práce

Využitím integrácií zjednodušíte denno-dennú rutinu vášho tímu a zvýšite jeho výkonnosť. Vaši operátori dokážu v reálnom čase vidieť celú históriu aktivity zákazníka, s ktorým práve telefonujú.

 

Zvýšenie kvality

Používaním CloudTalku viete jednoducho a rýchlo zvýšiť kvalitu vašej zákazníckej podpory. Nastavte si funkcie ako otváracie hodiny, smerovanie hovorov alebo prepojte CloudTalk s vašimi nástrojmi - zákazníci vás budu milovať.

Nástroje, ktoré zlepšia váš zážitok z používania CloudTalku

Integrujte váš telefónny VoIP systém s CRM nástrojmi, e-commerce a helpdesk riešeniami
  • Všetky
  • CRM
  • E-commerce
  • Helpdesk
  • Ostatné
Integrácia s Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics

Zjednodušte si prácu v CRM, keď komunikujete so zákazníkmi. Synchronizáciou údajov získate lepší prehľad o vašich kontaktoch a zákazníkoch.

Integrácia s ZohoCRM
ZohoCRM

Zjednodušte si prácu v CRM, keď komunikujete so zákazníkmi. Synchronizáciou údajov získate lepší prehľad o vašich kontaktoch a zákazníkov.

Integrácia s Shopify
Shopify

Prepojte CloudTalk a Shopify a okamžite budete vedieť, ktorý zákazník vám práve volá a aká bola jeho posledná aktivita vo vašom e-shope. Vďaka integrácii so Shopify dokážete nie len zvýšiť efektivitu vašich operátorov, ale aj spokojnosť vašich zákazníkov.

Integrácia s Shoptet
Shoptet

So Shoptet integráciou získate personalizované riešenie pre riadenie zákazníckej podpory. Automatická synchronizácia umožní zobraziť detailné informácie o objednávkach vašich zákazníkov priamo v CloudTalku.

Čítať viac

Integrácia s BigCommerce
BigCommerce

Integráciou s BigCommerce získate okamžitý prehľad o objednávkach zákazníkov priamo v CloudTalku na jednom mieste. Zákazníkom poskytnete lepšiu zákaznícku podporu.

Integrácia s Magento
Magento

Prepojte Magento s CloudTalkom a dajte vašim operátorom možnosť obslúžiť volajúcich zákazníkov kvalitnejšie. Operátori získajú okamžitý prehľad o objednávkach volajúcich zákazníkov.

Čítať viac

Integrácia s LiveAgent
LiveAgent

Zvýšte kvalitu zákazníckej podpory. Prepojením získate informácie o ticketoch volajúceho a v LiveAgent zase budete vidieť poslednú históriu hovorov cez CloudTalk.

Čítať viac

Integrácia s Zendesk
Zendesk

Integrujte Zendesk, helpdesk systém pre kvalitnejšiu zákaznícku podporu s CloudTalkom a priamo počas hovoru so zákazníkom môžu vaši operátori sledovať jeho posledné tickety.

Integrácia s Freshdesk nástrojom
Freshdesk

Integrujte váš helpdesk so softvérom pre kontaktné centrá. Zjednodušte vašim agentom prácu, aby mohli svoj čas radšej venovať profesionálnej a kvalitnej komunikácii s vašimi zákazníkmi.

Čítať viac

Integrácia s Help Scout
Help Scout

Integrácia s Help Scoutom vám umožní zosynchronizovať obe služby navzájom. Ide o ideálne riešenie pre manažment zákazníckej podpory. Všetky dáta máte vždy aktuálne a operátori tak vedia poskytnúť lepšiu podporu zákazníkom.

Čítať viac

Integrácia s Groove
Groove

Prepojte CloudTalk s vaším helpdesk systémom a zlepšite spokojnosť zákazníkov. Operátori budú vedieť rýchlejšie a kvalitnejšie odpovedať na otázky zákazníkov.

Integrácia s Pohodou
Pohoda

Jednoduchou integráciou s Pohodou získate detailné informácie o objednávkach vašich zákazníkov na jednom mieste.

Čítať viac

Integrácia s Google Contacts
Google Contacts

Používajte len jednu databázu kontaktov. Google Contacts integrácia automaticky importuje a synchronizuje všetky vaše Google kontakty s CloudTalk kontaktmi.

Čítať viac

Import kontaktov
Import kontaktov

Nahrajte si do CloudTalku vaše kontakty pomocou jednoduchého textového súboru a získajte tak viac informácií o vašich zákazníkoch.

Čítať viac

Integrácia s SuperFaktúrou
SuperFaktúra

Rýchlou a jednoduchou integráciou so SuperFaktúra.sk dokážu operátori okamžite získať informácie o prijatých objednávkach a faktúrach zákazníkov, ktorí vám práve volajú.

Čítať viac

Integrácia s Intercom
Intercom

Integráciou s helpdesk nástrojom Intercom získate prehľad o všetkých vašich konverzáciách so zákazníkmi. Počas rozhovoru s nimi tak budete vedieť komunikovať efektívnejšie a personalizovanejšie.

Čítať viac

Integrácia s LiveChat
LiveChat

Prepojením LiveChatu a CloudTalku uvidia vaši operátori históriu chatových konverzácií zákazníkov s vašou spoločnosťou na jednom mieste.

Potrebujete inú integráciu?

Kontaktujte nás, možno na nej už pracujeme.

Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi