Prepojte Help Scout so softvérom pre call centrá

CloudTalk - call centrum - riešenie pre manažment zákazníckej podpory s naším Help Scout prepojením

Integrácia s Help Scoutom vám umožní zosynchronizovať obe služby navzájom. Ide o ideálne riešenie pre manažment zákazníckej podpory. Všetky dáta máte vždy aktuálne a operátori tak vedia poskytnúť lepšiu podporu zákazníkom.

Prepojte váš Help Scout nástroj s CloudTalkom a základné kontaktné údaje vašich zákazníkov, históriu ich hovorov a históriu konverzácií uvidíte na jednom mieste - či už v CloudTalku alebo v Help Scoute. Automatickou synchronizáciou navyše zabezpečíte, že informácie o vašich zákazníkoch budete mať aktuálne v oboch systémoch. 

Efektívne riešenie pre manažment zákazníckej podpory s našou Help Scout integráciou

Helpdesk riešenie Help Scout umožňuje rýchlu, jednoduchú a hlavne personalizovanú komunikáciu s vašimi zákazníkmi. 

Aby ste mali túto komunikáciu stále k dispozícii, navyše doplnenú o históriu hovorov s vašimi zákazníkmi, prepojte váš Help Scout nástroj s CloudTalkom. 

Ak vám zákazník zavolá, v jeho Real-time zákazníckej karte (ktorú si viete otvoriť ešte pred zdvihnutím hovoru) vidíte vďaka našej integrácii: 

  • kontaktné údaje o zákazníkovi (meno, email, tel. číslo, názov spoločnosti, adresu, webstránku, atď.)
  • históriu hovorov vrátane nahrávok k hovorom
  • poznámky o zákazníkovi 
  • konverzácie volajúceho z Help Scoutu
  • emailovú a chatovú komunikáciu
  • rôzne iné aktivity či už z Help Scoutu alebo z CloudTalku

Vaši operátori sa tak nebudú musieť prepínať zo systému do systému, a preto bude vaše riešenie pre manažment zákazníckej podpory efektívnejšie a rýchlejšie.

Obojsmerná synchronizácia

Vďaka automatickej synchronizácii kontaktov vidíte v CloudTalku v aktivite každého zákazníka celú históriu jeho konverzácií aj aktuálne otvorené konverzácie z Help Scoutu. 

V Help Scoute zasa budete vidieť všetky hovory z CloudTalku. Pre každý hovor so zákazníkom sa v Help Scoute automaticky vytvorí konverzácia. K hovoru do tejto konverzácie sa zaznamenajú údaje ako telefónne číslo, z ktorého zákazník volal, dátum a čas hovoru, dĺžka volania a nahrávka hovoru. 

Synchronizácia sa týka aj samotných kontaktov. Ak v Help Scoute vytvoríte nový kontakt, automaticky sa vytvorí aj v CloudTalku a naopak. Ak aktualizujte údaje existujúceho kontaktu v CloudTalku, zmeny sa automaticky zobrazia aj v Help Scoute a naopak.

Automatickou obojsmernou synchronizáciou eliminujete nutnosť ručne zadávať rovnaké informácie v dvoch rôznych systémoch. Navyše, poznaním čo najväčšieho množstva aktuálnych údajov a aktivít zákazníkov priamo počas hovoru s nimi, bude vaša zákaznícka podpora osobnejšia a tým aj ľudskejšia :)

Vytvárajte konverzácie priamo z CloudTalku

Počas hovoru so zákazníkom viete jednoducho vytvoriť novú konverzáciu do Help Scoutu bez toho, aby ste opustili rozhranie CloudTalku. Vďaka tomu je naše riešenie pre manažment zákazníckej podpory prínosom nielen pre skrátenie dĺžky hovorov so zákazníkmi ale aj pre zjednodušenie práce operátorov.

V detaile kontaktu každého zákazníka viete cez tlačidlo “Vytvoriť” jedným klikom vytvoriť novú konverzáciu s požiadavkou zákazníka, ktorá sa po uložení automaticky odošle aj do detailu kontaktu v Help Scoute. 

Vďaka Real-time zákazníckej karte viete túto akciu vykonať aj priamo počas hovoru so zákazníkom. 

Vyhľadávanie v kontaktoch Help Scoutu priamo z CloudTalku 

Ak potrebujete informácie o vašom zákazníkovi, viete ich rýchlo a jednoducho nájsť aj v CloudTalku v samostatnej záložke “Kontakty”. Databázy kontaktov oboch systémov sú synchronizované, preto sa všetky údaje zhodujú. 

Prepojenie jednoducho a rýchlo

  • Integrácia Help Scoutu s CloudTalkom je veľmi jednoduchá a nevyžaduje si žiadne programovanie.
  • Jediné, čo potrebujete je váš API kľúč a názov mailboxu, ktoré nájdete priamo v rozhraní Help Scoutu (Profile → Authentication → Generate API key). O všetko ostatné sa postará CloudTalk.
  • Do pár minút po prepojení sa začnú synchronizovať vaše dáta a vy môžete zlepšovať vašu zákaznícku podporu.


Chcete začať využívať všetky výhody, ktoré vám poskytne naša integrácia s Help Scoutom? Obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi

* Povinné

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov. Vaše súkromie je pre nás dôležité. Informácie neposkytneme žiadnym tretím stranám.