Integrujte váš Freshdesk so softvérom pre kontaktné centrá

Integrujte váš helpdesk so softvérom pre kontaktné centrá. Zjednodušte vašim agentom prácu, aby mohli svoj čas radšej venovať profesionálnej a kvalitnej komunikácii s vašimi zákazníkmi.

Všetky dáta o vašich zákazníkoch z oboch systémov môžete mať teraz automaticky synchronizované a vždy aktuálne. Nezáleží teda na tom, či sa nachádzate vo Freshdesku alebo v CloudTalku, s kompletnými dátami môžete poskytovať zákazníkom prvotriednu podporu.

Integrácia s Freshdeskom pre prvotriedne kontaktné centrum

Vďaka Freshdesku viete rýchlo a efektívne komunikovať s vašimi zákazníkmi. Niekedy vám však zákazníci priamo zavolajú a vtedy potrebujete mať dáta z Freshdesku po ruke už pred zodvihnutím hovoru. Integrácia CloudTalku s Freshdeskom vám umožní poskytovať vašim zákazníkom excelentnú personalizovanú zákaznícku podporu.

Keď vám zákazník zavolá, v jeho Real-time zákazníckej karte (ktorú si viete otvoriť aj pred zdvihnutím hovoru) vidíte vďaka integrácii: 

  • kontaktné údaje o zákazníkovi (meno, email, tel. číslo, názov spoločnosti, adresu, webstránku, atď.)
  • históriu hovorov vrátane nahrávok k hovorom
  • poznámky o zákazníkovi 
  • tickety volajúceho z Freshdesku
  • emailovú a chatovú komunikáciu
  • rôzne iné aktivity či už z Freshdesku či z CloudTalku

Váš tím nemusí používať viacero systémov naraz a vďaka tomu bude vaše kontaktné centrum efektívnejšie a rýchlejšie.

Obojsmerná synchronizácia

Automatická synchronizácia poskytuje dostupnosť aktuálnych a kompletných dát o zákazníkoch v oboch systémoch.
V CloudTalku v aktivite každého zákazníka celú históriu jeho ticketov z Freshdesku.  Synchronizáciu si viete nastaviť aj podľa vašej prevádzkovej doby či na jednotlivé telefónne čísla.
Vo Freshdesku máte zase dostupné dáta o všetkých hovoroch z CloudTalku. Pre každý hovor so zákazníkom sa vo Freshdesku automaticky vytvorí ticket, do ktorého sa zaznamenajú údaje:

  • telefónne číslo, z ktorého zákazník volal
  • dátum a čas hovoru
  • dĺžka volania
  • nahrávka hovoru

Automatická synchronizácia platí aj pre vaše kontakty. Pokiaľ vo Freshdesku vytvoríte nový kontakt, automaticky sa vytvorí aj v CloudTalku a naopak. Ak aktualizujte údaje existujúceho kontaktu v CloudTalku, zmeny sa automaticky zobrazia aj vo Freshdesku a naopak.

Zvýšite tak produktivitu vášho tímu, ktorý sa namiesto manuálneho zádavania dát do systémov môže venovať vašim zákazníkom. 

Poznanie dát o vašom zákazníkovi vtedy, keď s ním komunikujete, je pre personalizovaný prístup kľúčové.

Prepojenie jednoducho a rýchlo

  • Integrácia CloudTalku s Freshdeskom je rýchla a nenáročná, nepotrebujete nič programovať.
  • Jediné, čo potrebujete je váš API kľúč, ktorý nájdete priamo v rozhraní Freshdesk (Nastavenia profilu → Váš  API kľúč) a URL vášho účtu vo Freshdesku. O všetko ostatné sa postará CloudTalk :)
  • Do niekoľko minút po prepojení začne automatická synchronizácia vašich dát. A môžete začať zefektívňovať vašu zákaznícku podporu.


Chcete začať využívať všetky výhody, ktoré vám poskytne naša integrácia s Freshdeskom? Obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu. Zavolajte na číslo +421 2 212 93 555 alebo napíšte email na [email protected].


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi