Intuitívny telefónny softvér pre váš e-shop

Software v cloude, ktorý vám umožní prevádzkovať komplexnú telefonickú zákaznícku podporu cez internet. Nepotrebujete nič len pripojenie, o všetko ostatné sa postará CloudTalk.
CloudTalk kontaktné centrum pre e-shopy

Integrujte systémy, ktoré používate s CloudTalkom

CloudTalk je možné prepojiť s rôznymi systémami. Vaši operátori tak budú mať jednoduchý a rýchly prístup k potrebným informáciám na jednom mieste.

Magento integrácia
BigCommerce integrácia
Shopify integrácia
Shoptet integrácia
LiveAgent integrácia
Pohoda integrácia

Poskytujte s vaším e-shopom prvotriedny zákaznícky servis

NADŠTANDARDNÉ FUNKCIE VÁM POMÔŽU ZEFEKTÍVNIŤ PRÁCU ĽUDÍ A ZVÝŠIŤ SPOKOJNOSŤ VAŠICH ZÁKAZNÍKOV.

01

V reálnom čase podrobné informácie o zákazníkovi

Počas hovoru vidíte okamžite zákazníkovu históriu komunikácie, objednávky, chat či poznámky a viete mu tak poskytnúť prvotriedny support.

02

Personalizovaný up-sell marketing

Všetky dáta, ktoré o zákazníkovi a jeho objednávkach máte, vám pomôžu ponúknuť mu súviasiaci produkt presne pre neho.

03

Efektívne riešenie všetkých reklamácií a otázok

Vďaka histórii komunikácie, objednávok, ticketov a dátam z externých e-commerce systémov ako aj sociálnych sietí budete vždy vedieť, s čím zákazník potrebuje pomôcť.

Jednoduchý a rýchly prístup k potrebným informáciám na jednom mieste

  • Flexibilné balíčky od 16 eur mesačne
  • Okamžité pripojenie cez internet odkiaľkoľvek (PC, tablet, mobil)
  • Real-time informácie o volajúcich zákazníkoch
  • Kontrola zamestnancov, meranie ich efektivity a kvality
  • Lepšie rozhodnutia na základe štatistík
  • Prepojenie s nástrojmi ako Magento, Shoptet, Shopify, Pohoda, LiveAgent a ďalšími...
  • Nastavenie do 5 min.
  • Pokročilé funkcie ako Nahrávanie hovorov, Medzinárodné čísla, Prevádzková doba a veľa ďalších

Funkcie

Poskytujte výnimočnú zákaznícku podporu cez VoIP - každý hovor sa ráta.
Vďaka pokročilým funkciám softvéru pre kontaktné centrá zabezpečíte, že žiaden hovor nezostane neobslúžený.

Real-time zákaznícka karta

Operátori vidia všetky informácie o volajúcom na jednom mieste. Počas hovoru so zákazníkom si vedia okamžite pozrieť jeho históriu komunikácie, objednávky, chat alebo poznámky. Zákazníkovi tak dokážu hneď poskytnúť prvotriednu podporu.

Čítajte viac

Nahrávanie hovorov

CloudTalk vie automaticky náhrávať všetky hovory. Po ich skončení si viete nahrávky prehrať priamo z internetového prehliadača odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Sledovaním nahrávok viete zlepšiť vašu interakciu so zákazníkmi.

Čítajte viac

Volacie skupiny

Vytvorte si vlastné volacie skupiny. Prichádzajúce hovory sú radené do volacích skupín podľa nastavených pravidiel a následne distribuované voľným operátorom v skupine. Samozrejmosťou je možnosť volajúcemu prehrať úvodnú hlášku.

Čítajte viac

Callback

CloudTalk vie v prípade nevybavených hovorov automaticky zavolať vašim zákazníkom späť. Ak sa vám vaši zákazníci nedovolajú, ich zmeškaný hovor sa zaznamená do systému, ktorý po istom čase opätovne vytáča ich telefónne číslo, kým nedôjde k úspešnému spojeniu zákazníka s operátorom.

Čítajte viac

Prevádzková doba

Nastavte si prevádzkovú dobu, kedy ste pre vašich zákazníkov dostupný. Mimo prevádzkovej doby je možné zákazníkom napr. prehrať vlastnú hlášku, presmerovať ich na iné telefónne číslo, presmerovať do hlasovej schránky, alebo využiť rôzne kombinácie.

Čítajte viac

Hlasové menu IVR

Vytvorte si vlastné (aj viacúrovňové) hlasové menu, ktoré prevedie volajúceho možnosťami a zaistí, že volajúci sa vždy dovolá na správne oddelenie, správnemu operátorovi či správnej skupine operátorov, prípadne mu poskytne správne informácie cez vlastné hlášky.

Čítajte viac

Medzinárodné čísla

Možnosť využitia medzinárodných telefónnych čísel (s geografickou aj negeografickou predvoľbou) z viac ako 60 krajín sveta. Využitím medzinárodných telefónnych čísel vám vaši zahraniční zákazníci volajú za štandardné miestne poplatky, alebo úplne zdarma.

Čítajte viac

Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi