Späť na zoznam
23. marec 2018
Blog

CloudTalk na E-shop summit & expo

CloudTalk na E-shop expo

Tento mesiac sme CloudTalk predstavili na najväčšom veľtrhu pre e-shopistov v Čechách - na E-shop expo. Pražské Holešovice privítali viac ako 60 vystavovateľov a viac ako 2 200 navštevníkov.

Náš tím mal možnosť spoznať veľa nových zákazníkov osobne ako aj možnosť získať nové kontakty na ďalšiu partnerskú spoluprácu. Z oboch sa veľmi tešíme.

Keďže okolo nášho stánku bolo celý čas rušno, nemali sme veľa príležitostí na fotenie. Nemáme preto dosť reprezentatívnych záberov, ktoré ale nie sú pre nás tak dôležité, ako nadväzovanie nových vzťahov :) A najbližšie sa určite postaráme aj o ne.
 

Tešíme sa o to viac, že záujem o CloudTalk predčil naše očakávania, nakoľko naša služba zaujala aj návštevníkov, ktorí predtým o VOIP riešeniach nepočuli. Sme radi, že sme im mohli sprostredkovať benefity takéhoto riešenia. 
Či už sa rozhodnú pre CloudTalk alebo iný systém, veríme, že kvalita zákazníckeho servisu v Čechách aj na Slovensku porastie a zákazníci budú stále spokojnejší.

Okrem výstavného stánku na E-shop expo sme sa zapojili aj do programu, ktorý sme obohatili o skvelú prednášku “Efektívny zákaznícky servis”. Zmeškali ste našu prednášku alebo ste sa nemohli dostaviť na event a zaujíma vás, ako zlepšiť váš zákaznícky servis? Nevadí.
Ak vás táto téma zaujíma určite si pozrite našu prezentáciu, ktorú vám prinášame v rovnakej podobe priamo z Expa.

“Efektívny zákaznícky servis”

Pozrite sa ako sa dá zmeniť prístup k vašim zákazníkom. Chete vedieť ako s nimi komunikovať, aby ste si získali ich dôveru a vybudovali tak hodnovernú značku na trhu? 
Využívate v dnešnej dobe všetky dáta, ktoré máte k dispozícií, naplno a efektívne? Získajte vďaka omnichannel zákazníckej podpore vynikajúci nástroj na dosiahnutie WOW efektu a odlíšte sa tak od množstva konkurencie. Vybudujte si custommer support novej generácie! Prezentácia obsahuje hlavné témy, ktorým sme sa na prednáške venovali. Ak by ste chceli vedieť viac, neváhajte nás kontaktovať.

 

Pokiaľ aj vy chcete pre svojich zákazníkov robiť viac a chcete vedieť, akými spôsobmi sa dá zlepšiť zákaznícka podpora, oslovte nás, radi vám pomôžeme.

Alebo jednoducho si vyskúšajte zdarma naše demo :)


Súvisiace články


Prečo integrovať helpdesk so softvérom pre kontaktné centrá?

Už vo viacerých článkoch sme hovorili o tom, že zákaznícky servis a customer experience sú dôležitejšie než samotná cena produktu. V dnešnej dobe totiž platí, že o zákazníkov sa treba starať. Zamerajte sa na rôzne komunikačné nástroje, pomocou ktorých budete vedieť okamžite a pohotovo reagovať na potreby vašich zákazníkov.

Čítať viac
21. júl 2017

8 princípov na zvládanie nahnevaných zákazníkov

Zvládanie nahnevaných zákazníkov je (niekedy každodennou) súčasťou práce ľudí na zákazníckej podpore. Väčšina z nás by pri nahnevanej a drzej komunikácii reagovala ofenzívne. Pre ľudí na zákazníckej podpore je však dôležité zachovať si chladnú hlavu a držať sa niekoľkých princípov, ktoré môžu viesť k pozitívne ukončenému rozhovoru a udržaniu si zákazníka. Akých?

Čítať viac

CloudTalk na WebExpo! Viete čo rozhoduje o úspechu?

Tento rok sa najväčšej konferencie v strednej Európe venovanej webu zúčastnil aj CloudTalk. Náš Business Development Manager Peter Bakoš porozprával niečo o tom, prečo "Byť najlacnejší už dnes nestačí!"

Čítať viac

Odber noviniek