Späť na zoznam
23. marec 2018
Blog

CloudTalk na E-shop summit & expo

CloudTalk na E-shop expo

Tento mesiac sme CloudTalk predstavili na najväčšom veľtrhu pre e-shopistov v Čechách - na E-shop expo. Pražské Holešovice privítali viac ako 60 vystavovateľov a viac ako 2 200 navštevníkov.

Náš tím mal možnosť spoznať veľa nových zákazníkov osobne ako aj možnosť získať nové kontakty na ďalšiu partnerskú spoluprácu. Z oboch sa veľmi tešíme.

Keďže okolo nášho stánku bolo celý čas rušno, nemali sme veľa príležitostí na fotenie. Nemáme preto dosť reprezentatívnych záberov, ktoré ale nie sú pre nás tak dôležité, ako nadväzovanie nových vzťahov :) A najbližšie sa určite postaráme aj o ne.
 

Tešíme sa o to viac, že záujem o CloudTalk predčil naše očakávania, nakoľko naša služba zaujala aj návštevníkov, ktorí predtým o VOIP riešeniach nepočuli. Sme radi, že sme im mohli sprostredkovať benefity takéhoto riešenia. 
Či už sa rozhodnú pre CloudTalk alebo iný systém, veríme, že kvalita zákazníckeho servisu v Čechách aj na Slovensku porastie a zákazníci budú stále spokojnejší.

Okrem výstavného stánku na E-shop expo sme sa zapojili aj do programu, ktorý sme obohatili o skvelú prednášku “Efektívny zákaznícky servis”. Zmeškali ste našu prednášku alebo ste sa nemohli dostaviť na event a zaujíma vás, ako zlepšiť váš zákaznícky servis? Nevadí.
Ak vás táto téma zaujíma určite si pozrite našu prezentáciu, ktorú vám prinášame v rovnakej podobe priamo z Expa.

“Efektívny zákaznícky servis”

Pozrite sa ako sa dá zmeniť prístup k vašim zákazníkom. Chete vedieť ako s nimi komunikovať, aby ste si získali ich dôveru a vybudovali tak hodnovernú značku na trhu? 
Využívate v dnešnej dobe všetky dáta, ktoré máte k dispozícií, naplno a efektívne? Získajte vďaka omnichannel zákazníckej podpore vynikajúci nástroj na dosiahnutie WOW efektu a odlíšte sa tak od množstva konkurencie. Vybudujte si custommer support novej generácie! Prezentácia obsahuje hlavné témy, ktorým sme sa na prednáške venovali. Ak by ste chceli vedieť viac, neváhajte nás kontaktovať.

 

Pokiaľ aj vy chcete pre svojich zákazníkov robiť viac a chcete vedieť, akými spôsobmi sa dá zlepšiť zákaznícka podpora, oslovte nás, radi vám pomôžeme.

Alebo jednoducho si vyskúšajte zdarma naše demo :)


Súvisiace články


Čo by mal vedieť operátor kontaktného centra?

Spoločnosti, ktoré sa zameriavajú na spokojnosť svojich zákazníkov vedia, že potrebujú venovať viac času, úsilia a zdrojov do zvyšovania kvality zákazníckej podpory. Výsledkom je nárast zákazníckej bázy, zvyšovanie predajov a tým aj zvyšovanie ziskov spoločnosti. Chcete vedieť, aké kroky vedú k takýmto výsledkom?

Čítať viac

Začnite s VoIP telefonovaním pre váš biznis

Technológia VoIP telefonovania šetrí firmám náklady - nevyžaduje si žiadne zložité inštalačné procesy a údržbu, umožňuje telefonovanie cez internet namiesto klasického telefónneho spojenia a vaše hovory môžete vybavovať odkiaľkoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.

Čítať viac

Viete, ako môžu e-commerce spoločnosti zlepšiť zákaznícku podporu?

Za veľkými a úspešnými e-shopmi stojí aj kvalitná zákaznícka podpora. Vďaka nej sa dá vytvoriť vynikajúca customer experience, ktorú si zákazníci veľmi rýchlo obľúbia. A rovnako tak aj vašu značku :)

Čítať viac

Odber noviniek