Späť na zoznam
23. marec 2018
Blog

CloudTalk na E-shop summit & expo

CloudTalk na E-shop expo

Tento mesiac sme CloudTalk predstavili na najväčšom veľtrhu pre e-shopistov v Čechách - na E-shop expo. Pražské Holešovice privítali viac ako 60 vystavovateľov a viac ako 2 200 navštevníkov.

Náš tím mal možnosť spoznať veľa nových zákazníkov osobne ako aj možnosť získať nové kontakty na ďalšiu partnerskú spoluprácu. Z oboch sa veľmi tešíme.

Keďže okolo nášho stánku bolo celý čas rušno, nemali sme veľa príležitostí na fotenie. Nemáme preto dosť reprezentatívnych záberov, ktoré ale nie sú pre nás tak dôležité, ako nadväzovanie nových vzťahov :) A najbližšie sa určite postaráme aj o ne.
 

Tešíme sa o to viac, že záujem o CloudTalk predčil naše očakávania, nakoľko naša služba zaujala aj návštevníkov, ktorí predtým o VOIP riešeniach nepočuli. Sme radi, že sme im mohli sprostredkovať benefity takéhoto riešenia. 
Či už sa rozhodnú pre CloudTalk alebo iný systém, veríme, že kvalita zákazníckeho servisu v Čechách aj na Slovensku porastie a zákazníci budú stále spokojnejší.

Okrem výstavného stánku na E-shop expo sme sa zapojili aj do programu, ktorý sme obohatili o skvelú prednášku “Efektívny zákaznícky servis”. Zmeškali ste našu prednášku alebo ste sa nemohli dostaviť na event a zaujíma vás, ako zlepšiť váš zákaznícky servis? Nevadí.
Ak vás táto téma zaujíma určite si pozrite našu prezentáciu, ktorú vám prinášame v rovnakej podobe priamo z Expa.

“Efektívny zákaznícky servis”

Pozrite sa ako sa dá zmeniť prístup k vašim zákazníkom. Chete vedieť ako s nimi komunikovať, aby ste si získali ich dôveru a vybudovali tak hodnovernú značku na trhu? 
Využívate v dnešnej dobe všetky dáta, ktoré máte k dispozícií, naplno a efektívne? Získajte vďaka omnichannel zákazníckej podpore vynikajúci nástroj na dosiahnutie WOW efektu a odlíšte sa tak od množstva konkurencie. Vybudujte si custommer support novej generácie! Prezentácia obsahuje hlavné témy, ktorým sme sa na prednáške venovali. Ak by ste chceli vedieť viac, neváhajte nás kontaktovať.

 

Pokiaľ aj vy chcete pre svojich zákazníkov robiť viac a chcete vedieť, akými spôsobmi sa dá zlepšiť zákaznícka podpora, oslovte nás, radi vám pomôžeme.

Alebo jednoducho si vyskúšajte zdarma naše demo :)


Súvisiace články


22. november 2016

Zvýšte tržby vášho e-shopu s nástrojom pre call centrá

Zvýšte svoje predaje a zákaznícku lojalitu vytváraním výnimočnej zákazníckej skúsenosti s nástrojom pre call centrum vášho e-shopu.

Čítať viac
5. január 2017

Ako poskytovať lepšiu zákaznícku podporu

Ak dnes hovoríme o zákazníckej podpore, hovoríme o zákazníckej skúsenosti. Odborníka na spotrebiteľské správanie sme sa opýtali, ako vytvoriť tú najlepšiu.

Čítať viac
22. jún 2017

Ako komunikovať so zákazníkom? Vieme, ako na to.

V dnešnej dobe existuje veľké množstvo spoločností, ktoré ponúkajú rovnaké produkty či služby. Dôležitým kritériom, ktorý ich navzájom odlišuje už nie je len kvalita a cena produktu. V konečnom dôsledku ide vždy o to, ako sa zákazníci cítia, keď u vás nakupujú a komunikujú s vašim zákazníckym centrom. Viete však, ako správne komunikovať so zákazníkom?

Čítať viac

Odber noviniek