22. november 2016 Blog

Zvýšte tržby vášho e-shopu s nástrojom pre call centrá

CloudTalk - nástroj pre call centrá, s ktorým môžete zvyšovať vaše tržby

Zvýšte svoje predaje a zákaznícku lojalitu vytváraním výnimočnej zákazníckej skúsenosti s nástrojom pre call centrum vášho e-shopu.

Vieme, že e-commerce má silný konkurenčný trh, kde si zákazníci môžu porovnávať produkty viacerých firiem a to len v priebehu pár minút. Väčšina firiem sa preto spolieha na predaj najlepších produktov s najnižšími cenami a pritom zabúdajú na jeden z najdôležitejších faktorov, ktorý rozhoduje o kúpe produktu – kvalitnú zákaznícku podporu. 

Ak máte e-shop, zamerajte sa na zlepšenie vášho zákazníckeho servisu, pretože ak nesplníte očakávania zákazníkov, stratíte nielen možnosť predať svoje produkty či služby, ale stratíte aj potenciálnych zákazníkov. Preto integrujte svoj e-shop s nástrojom pre call centrá a poskytnite vašim operátorom všetky jeho funkcie, aby vedeli poskytovať takú zákaznícku podporu, akú vaši zákazníci očakávajú. Výsledkom bude viac uskutočnených nákupov. 

Pritom jediné, čo pri práci s nástrojom pre call centrá potrebujete je internetový prehliadač. A vďaka jeho jednoduchému a intuitívnemu používateľskému rozhraniu si ho obľúbite nielen vy, ale aj vaši operátori. 

Prinášame vám výber z benefitov, ktoré vás s CloudTalkom - nástrojom pre call centrá čakajú.

Získate všetky výhody na zvýšenie tržieb a predaja

Aby mohli operátori poskytovať vašim zákazníkom kvalitnú zákaznícku podporu, potrebujú mať k dispozícii tie správne funkcie nástroja pre call centrá. Vďaka nim si zákazník nerozmyslí svoje rozhodnutie zavolať na zákaznícku linku, pretože mu vaši operátori budú vedieť poskytnúť takú zákaznícku podporu, že u vás bude nielen rád nakupovať, ale bude sa k vám aj opätovne vracať. 

Automatická distribúcia hovorov (ACD), Volacie skupiny, Tagovanie kontaktovďalšie funkcie zabezpečia, že každý volajúci bude presmerovaný na správne oddelenie či priamo na operátora, ktorý bude vedieť vyriešiť konkrétny problém najlepšie. 

Operátorovi sa zároveň zobrazia všetky dostupné informácie o volajúcom. V čase hovoru teda operátor vidí históriu komunikácie so zákazníkom (hovory, chaty, objednávky, faktúry, tickety, rôzne poznámky) či jeho predošlé nákupy a dokonca aj produkty, ktoré si zákazník vložil do košíka, ale nakoniec ich nekúpil. 

Všetky tieto informácie pomáhajú operátorom získať prehľad o tom, aké produkty alebo služby sú pre zákazníka najvhodnejšie – operátor tak môže lepšie zamieriť na up-sell a cross-sell a zvýšiť tým vaše tržby.

CloudTalk - prehľad aktivity zákazníka s nástrojom pre call centrá

Nestratíte ani jedného potenciálneho zákazníka

Prepojením vášho e-shopu s CloudTalkom nepremeškáte ani jednu príležitosť - keď návštevník na vašom e-shope vyplní formulár, pretože potrebuje s niečím pomôcť, alebo keď prejaví záujem o vaše produkty, je dôležité, aby bol kontaktovaný čo najskôr. Vaši operátori preto vytvoria v CloudTalku nový kontakt so všetkými údajmi, ktoré návštevník vyplnil vo formulári a zavolajú mu s konkrétnymi otázkami. 

Zvýšte svoje tržby tým, že operátori okamžite zavolajú vašim zákazníkom. A keďže CloudTalk dokáže zozbierať informácie aj o potenciálnych zákazníkoch (napríklad z ich neuskutočnených nákupov), môžu vaši operátori kontaktovať potenciálneho zákazníka a uľahčiť jeho rozhodnutie o kúpe produktu. 

Všetky aktuálne informácie o zákazníkoch na jednom mieste

Vďaka CloudTalku budete mať všetky aktuálne informácie o zákazníkoch na jednom mieste. Prepojte ho s vašou e-commerce platformou, prípadne ďalšími biznis nástrojmi, ktoré používate. 

Ak operátor nemusí strácať čas hľadaním informácií o zákazníkoch v rôznych systémoch, môže tento čas venovať potrebám zákazníka. Navyše, ak operátor aktualizuje informácie o zákazníkovi na jednom mieste, zmeny sa prejavia vo všetkých ostatných nástrojoch, ktoré sú prepojené s CloudTalkom. Aktualizované informácie o zákazníkovi budú okamžite dostupné každému členovi tímu. Zákazník preto nemusí svoj problém alebo požiadavku opakovať druhýkrát. CloudTalk bol vyvinutý aj na zlepšenie komunikácie a spolupráce medzi operátormi, tímom a manažérmi.

Individuálny prístup ku každému zákazníkovi vďaka nástroju pre call centrá

Zákazník nepozná lepší pocit ako spokojnosť z osobitného prístupu. Komunikácia s operátormi, ktorí sú milí a ochotní pomôcť mu s jeho problémami a požiadavkami je kľúčová. Ak okrem toho operátori vedia aj informácie ako kontaktné údaje, celú históriu komunikácie, predchádzajúce nákupy či dokonca neuskutočnené objednávky, zákazník od vás neodíde a uprednostní vás pred inými e-shopmi. 

A prečo? Pretože sa bude cítiť jedinečný.

Na základe všetkých dostupných informácií o zákazníkoch v CloudTalku vedia vaši operátori pristupovať ku každému zákazníkovi jedinečne. A tým si zákazníkov získate, pretože im vytvoríte tú najlepšiu zákaznícku skúsenosť. 

Avšak, aby bol individuálny prístup k zákazníkom čo najkomplexnejší je dôležité, aby sa hovor dostal k najvhodnejšiemu operátorovi. Priraďte svojmu operátorovi napríklad schopnosť „hovorí plynule po španielsky“ a hovory zo Španielska budú presmerované priamo na neho. 

Rovnako máte možnosť pri každom zákazníkovi nastaviť Preferovaného operátora - prichádzajúci hovor od zákazníka bude vždy primárne presmerovaný na vybraného operátora - zákaznícka podpora je tak personalizovanejšia, efektívnejšia a príjemnejšia.

Prime time budete s CloudTalkom hravo zvládať

Rozmýšľate nad sezónnymi akciami alebo rôznymi špeciálnymi ponukami pre zákazníkov vášho e-shopu? Potrebujete posilniť vyťažené hodiny ďalšími operátormi?

Nemusíte hneď prijímať nových zamestnancov. Hocikedy totiž môžete do vášho tímu pridať operátorov z iných oddelení, ktorí vám pomôžu s prichádzajúcimi hovormi v hlavnom čase alebo práve počas akcií. Rovnako môžete vo vyťaženom období zapojiť aj operátorov, ktorí majú flexibilný pracovný čas a pracujú odkiaľkoľvek, napríklad aj z domu. Majte ich pripravených ako zálohu, aby vám pomohli vybaviť viac hovorov. 

Navyše, vo vyťaženom čase je tiež dôležité, aby zákazníci čakali na linke čo najkratšie. Dlhé čakania na vybavenie ich hovorov sú najjednoduchšou cestou, ako ich stratiť. Umožnite zákazníkom vyhnúť sa dlhému čakaniu tým, že im ponúknete možnosť zavolania späť s funkciou Callback. V opačnom prípade máte možnosť nastaviť pri čakaní vlastnú hudbu, či interaktívne oznamovanie, koľký v poradí je zákazník. 

S CloudTalkom budú dlhé čakania na hovor minulosťou. 

Zlepšujte výkony svojich zamestnancov

Nástroj pre call centrá poskytuje funkciu Nahrávania všetkých hovorov, vďaka ktorej môžete vašich operátorov monitorovať a na základe získaných údajov zlepšiť kvalitu vášho zákazníckeho servisu. Manažér si môže k svojmu hovoru prizvať ďalšieho operátora (tak, aby o tom volajúci nevedel) a ukázať mu, aká je správna cesta napríklad na úspešný up-sell a cross-sell.