9. december 2016 Blog

Call centrum s bezplatnými číslami pre váš e-shop

Bezplatné čísla pre call centrá pre globálny zásah

Rozmýšľate nad bezplatným telefónnym číslom pre váš e-shop? Jednoznačne ide o hodnotný prínos pre vašu firmu. Zákazníkom prináša pohodlie a bezplatný spôsob ako vás zastihnúť cez telefón.

Keď sa pokúšate zvýšiť svoje predaje a získať si lojalitu zákazníkov, mnoho faktorov zohráva dôležitú úlohu. Jedným z nich je kvalitná zákaznícka podpora vášho e-shopu. Krokom k úspechu je bezplatné číslo pre call centrum vášho e-commerce biznisu, ktoré umožní vašim stálym ale aj potenciálnym zákazníkom skontaktovať sa s vami bez toho, aby museli za hovory platiť.

Možno sa pýtate, či má bezplatné číslo význam pre vašu firmu. Áno, má. S bezplatným číslom sa firmy stávajú dostupnejšie pre väčšiu masu ľudí jednak na celom území ich krajiny, ale aj v zahraničí. Okrem toho pomáha zvýšiť vaše predaje – zákazník vie, že ho hovor nič nestojí, a preto vám môže zavolať napríklad aj v prípade, že sa len potrebuje o kúpe produktu uistiť.

Zainvestujte časť vašich peňazí do bezplatného čísla, táto investícia sa vám v budúcnosti vráti. Ak máte stále pochybnosti, prečítajte si výber z benefitov, ktoré získate bezplatným číslom.

Zákaznícka spokojnosť

Vďaka bezplatnému číslu nebudú musieť vaši zákazníci dvakrát rozmýšľať, či vám zavolajú alebo nie a ocenia hodnotu toho, že za hovor nemusia nič platiť. A čo je dôležité, táto hodnota sa pretransformuje do zákazníckej lojality.

Navyše, zákazníci s vami budú telefonovať dlhšie, keď budú vedieť, že volajú zadarmo a nemusia si sledovať čas hovoru. To dáva vášmu tímu na zákazníckej podpore lepšiu príležitosť presvedčiť ich, aby si produkt či službu zakúpili u vás – majú totiž priestor povedať volajúcemu všetko o výhodách a funkciách.

S bezplatným číslom dosiahnete lepší zákaznícky servis ako vaša konkurencia a zvýšite spokojnosť vašich zákazníkov.

Globálny zásah

E-commerce biznis rastie každým dňom, preto sa majitelia firiem čím ďalej, tým viac zameriavajú na svoje e-shopy. Uvedomujú si, že dopyt po kvalite produktov a služieb je na konkurenčnom trhu silný, preto sa snažia zviditeľniť a odlíšiť sa, aby oslovili čo naviac ľudí. 

Bezplatné číslo pre vaše call centrum je tak výbornou voľbou, ak chcete s vaším biznisom úspešne expandovať aj mimo vášho lokálneho trhu. Vďaka bezplatným číslam umožníte zákazníkom, aby vás jednoducho a bezplatne kontaktovali odkiaľkoľvek, používaním stále rovnakého čísla. 

Pokiaľ chcete, aby vaša firma oslovila aj globálny zahraničný trh, bezplatné číslo vám poskytne jedinečnú príležitosť vystupovať v očiach zákazníkov ako overený a spoľahlivý e-shop.

Dôveryhodnosť

S bezplatným číslom bude vaša firma vyzerať viac profesionálnejšie a serióznejšie. Ak ho zverejníte na vašom e-shope, zákazníci budú vnímať vašu firmu ako jednu z tých, ktoré sa na silnom konkurenčnom trhu udržia.

Čísla 800, 0800 alebo 0850 vytvárajú vierohodný obraz o vašej firme, ktorý vám pomáha získať si dôveru stálych ale aj potenciálnych zákazníkov. Ide o skvelý marketingový nástroj pre firmy všetkých veľkostí.

Zapamätateľnosť

Počuli ste už o tzv. "vanity numbers"? Ide o spôsob zobrazenia bezplatných telefónnych čísel na vašom e-shope, ktoré končia buď názvom vašej firmy alebo jej skratkami, teda napríklad 0800-BIZNIS. Názov v čísle potom zákazníci vyťukajú len ako ďalšie číslice podľa rozmiestnenia písmen abecedy na displeji telefónu.

Ak sa rozhodnete pre vanity number, zákazníci si vás cez toto číslo ľahšie zapamätajú a zvýšite tak povedomie vašej značky medzi ľuďmi. 

Ako vyťukať bezplatné číslo na klávesnici

Viac o vanity number sa môžete dočítať v článku Bezplatné čísla, ktoré zvýšia zapamätateľnosť značky.

Cenová dostupnosť

V súčasnosti sú bezplatné čísla cenovo dostupné a ľahko implementovateľné nielen pre veľké, ale aj pre malé firmy. Poskytovatelia tejto služby ponúkajú cenovo primerané mesačné paušály a rôzne cloudové riešenia, pri ktorých sa nemusíte zmluvne viazať.

Aj s CloudTalkom je ľahšie aj lacnejšie vybrať si bezplatné čísla v porovnaní s tým, aké náklady by ste mali s tradičnými telefónnymi službami. Okrem toho môžu byť bezplatné čísla okamžite smerované z lokálneho call centra na akékoľvek iné, vami vybrané telefónne číslo. Tiež si ich môžete priradiť k vašim vybraným marketingovým kampaniam a sledovať tak ich priebeh či úspešnosť.

Ak máte e-shop a stále používate lokálne číslo, skúste popremýšľať nad jeho výmenou za bezplatné. Vyberte si, čo je správne pre váš biznis. Či už si vyberiete bezplatné číslo, číslo s miestnou predvoľbou alebo kombináciu oboch, pamätajte, že telefón je silným predajným nástrojom a stále najviac využívaným spôsobom komunikácie.