Blog

5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 2. časť

V dnešnej dobe to už nie je len o špičkovom produkte či službe, ale z veľkej časti o dobrej starostlivosti o zákazníka.

Čítať viac
7. máj 2018

GDPR a e-shopy: Čo potrebujete o novom zákone vedieť?

V predchádzajúcom blogovom článku sme sa pozreli na to, čo robíme v CloudTalku, aby sme boli v súlade s GDPR. Ako spoločnosť poskytujúca tisícky hovorov mesačne sa staviame k ochrane vašich dát zodpovedne a robíme všetko preto, aby sme vám pomohli byť rovnako v súlade s GDPR, pokiaľ využívate naše riešenie. Ak prevádzkujete napríklad e-shop je však dôležité, aby ste si aj vy na vašej strane ošetrili viaceré nástroje, ktoré pri prevádzkovaní vášho biznisu potrebujete.

Čítať viac

CloudTalk a GDPR, ako sa pripraviť?

V prvom článku sme sa venovali tomu, čo GDPR je a čo pre všetkých, ktorí pracujú s osobnými údajmi, znamená. Teraz vám prezradíme, aké opatrenia u nás v CloudTalku pre ochranu vašich dát robíme a rovnako aké funkcie sme pre vás vyvinuli, aby vám uľahčili byť “GDPR compliant” (v súlade s GDPR).

Čítať viac

GDPR: Čo potrebujete vedieť o novom zákone na ochranu osobných údajov?

Na elektronickom obchodovaní je skvelé najmä to, že rozrastanie sa (aj za hranice vašej domovskej krajiny) je jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Plus oproti kamenným obchodom máte jednu obrovskú výhodu, môžete zbierať a využívať dáta o vašich zákazníkoch.

Čítať viac

CloudTalk na E-shop summit & expo

Tento mesiac sme CloudTalk predstavili na najväčšom veľtrhu pre e-shopistov v Čechách - na E-shop expo. Pražské Holešovice privítali viac ako 60 vystavovateľov a viac ako 2 200 navštevníkov.

Čítať viac

5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 1. časť

Kľúčom k dlhodobému úspechu každého biznisu je budovanie dôvery a nadviazanie pevných vzťahov so zákazníkmi. Vybudovanie dôvery = viac stálych zákazníkov = vyššie tržby. Veľmi často však práve tu spoločnosti zlyhávajú a vytvárajú tak bariéry, ktoré zákazníkov odrádzajú.

Čítať viac

Aké trendy prináša éra zákazníka pre spoločnosti?

Spoločnosti si uvedomujú, že dnes majú moc v rukách zákazníci. Sú múdrejší, lepšie informovaní a vedia, že majú viac možností. Očakávajú vynikajúcu zákaznícku skúsenosť pri prvom ale aj opakovanom kontakte so spoločnosťou.

Čítať viac

Odber noviniek