Blog

23. apríl 2019

Čo naozaj e-commerce zákazník chce? 2. časť

V našom predchádzajúcom článku sme sa zamerali na prehľad toho, čo chce zákazník, ktorý nakupuje online. Okrem širokej ponuky produktov sme spomenuli napríklad personalizovaný prístup, špeciálne ponuky (možnosť získať tovar lacnejšie vďaka zľavovému kódu, doručenie zadarmo...) a kvalitnú zákaznícku podporu. Dnes sa pozrieme na to, aký by mal byť váš e-shop, aby ho vaši zákazníci radi navštevovali a aby u vás radi nakupovali. Takže, na čom si treba dať záležať?

Čítať viac
18. apríl 2019

Čo naozaj e-commerce zákazník chce? 1. časť

Niet žiadnych pochýb o tom, že nakupovanie cez internet je rýchle a pohodlné. Prečo by ste mali stráviť dve hodiny v kamennom obchode pri výbere novej rýchlovarnej kanvice porovnávaním technických parametrov a čakaním v rade na zaplatenie, keď to môžete urobiť kedykoľvek z pohodlia domova?

Čítať viac
15. apríl 2019

4 užitočné tipy, vďaka ktorým zjednodušíte život vašim zákazníkom

Zamysleli ste sa už niekedy nad tým, ako uľahčiť život vašim zákazníkom? Nikto od vás nečaká, že zastúpite miesto finančného poradcu, vzťahového kouča alebo že im budete platiť účty :-) Ide o maličkosti, ktoré môžete urobiť pre to, aby boli vaši zákazníci spokojnejší a aby sa k vám radi vracali. Poďme na to!

Čítať viac

Hovory v call centre

Call centrá v závislosti od veľkosti denne obslúžia desiatky až tisíce hovorov s cieľom zabezpečiť, aby boli volajúci zákazníci spokojní. V našom predchádzajúcom článku o call centre ste si mohli prečítať, aký je rozdiel medzi inbound a outbound call centrom.

Čítať viac
9. apríl 2019

Ako zvládnuť hovory s nespokojnými zákazníkmi? Ľahšie, ako ste si mysleli

Pracujete v call centre? Možno to poznáte: zdvihnete prichádzajúci hovor a hneď po vašom pozdrave sa na vás spustí lavína výčitiek kvôli tomu, že zákazníkovi nebol tovar expedovaný v dohodnutom termíne alebo mu nebola uznaná reklamácia. Hneď po ňom vám volá ďalší nespokojný zákazník. Snažíte sa vyriešiť jeho neštandardnú požiadavku, no napriek vašej ochote a profesionálnemu prístupu je podráždený a nepríjemný. Aj to sa stáva. Nemalo by sa to však stávať vám.

Čítať viac
5. apríl 2019

3 jednoduché spôsoby, ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi

Základom každého fungujúceho vzťahu je efektívna komunikácia. Zlyhavájúca komunikácia môže pokaziť aj vzťahy, na ktorých sme pracovali ceké roky. Netýka sa to len oblasti medziľudských vzťahov – to, ako komunikujete, sa premieta aj do (úspešnosti) vášho biznisu. V tomto článku vám predstavíme tri jednoduché, ale efektívne tipy, vďaka ktorým zlepšíte komunikáciu s vašimi zákazníkmi.

Čítať viac

Ako dosiahnuť, aby vás vaši zákazníci mali naozaj radi

Chceli by ste si s vašimi zákazníkmi vybudovať vzťah, ktorý sa nerozpadne ani pri pohľade na akčnú ponuku konkurencie? Prinášame vám 8 jednoduchých tipov, vďaka ktorým vaši zákazníci nebudú mať pocit, že vám na nich nezáleží.

Čítať viac

Odber noviniek