Blog

11. júl 2019

Call centrový softvér pre technickú podporu

Využívajte CloudTalk na riešenie inbound aj outbound hovorov. Pokročilé funkcie ako napríklad Callback alebo Skill based routing zabezpečia, že žiaden hovor nezostane neobslúžený.

9. júl 2019

Výhody využívania telefónnej ústredne (PBX)

CloudTalk je riešenie šité na mieru podnikom a firmám bez ohľadu na ich veľkosť. Všetky vaše pobočky, oddelenia, klapky či zamestnancov medzi sebou prepojíte rýchlo a jednoducho. Hovory prostredníctvom VoIP sú samozrejmosťou.

5. júl 2019

Naštartujte spoluprácu a produktivitu predajcov: tipy od 15+ odborníkov

Ak riadite tím predajcov alebo ste sám predajcom, určite viete, že predaj je často tvrdý oriešok. Zákazníkovi musíte poskytnúť bezchybné služby a pamätať na veľa vecí naraz. Preto sme odborníkom na predaj a marketing z celého sveta položili túto otázku: akú radu by ste dali niekomu, kto chce naštartovať spoluprácu a produktivitu predajcov?

3. júl 2019

Smart tím predajcov: Je to jednoduchšie, než si myslíte

Hoci získavanie nových klientov môže v dnešnej dobe vyzerať zložito, ak využijete moderné technológie, nemusí to tak byť. Vďaka riešeniam pre automatizovaný marketing a predaj môžete ľahko zlepšiť výsledky svojho tímu.

1. júl 2019

7 najčastejších mýtov o call centrách

Každý z nás už pravdepodobne zdvihol nespočetne veľa hovorov od call centra. Keď sa povie „call centrum“, pravdepodobne si predstavíte operátora, ako sedí pri telefóne a denno-denne volá stovkám zákazníkov. Mnohí ľudia sa snažia vyhnúť call centrám, pretože nemajú najlepšiu povesť, a keď sa odhodlajú kontaktovať call centrum, zvyčajne už musia mať vážny a komplikovaný problém.

28. jún 2019

Osvedčené tipy pre rast malých podnikov

Rozvíjať malý podnik nie je jednoduchá úloha, preto možno v tomto štádiu hľadáte užitočné rady a odporúčania. Radi vám pomôžeme. Hoci neexistuje zázračný vzorec, ako začať s podnikaním, v tomto článku sa pozrieme na niekoľko osvedčených postupov, ktoré vám s tým môžu pomôcť. Presvedčte sa sami.