Blog

30. november 2018

Call centrum - čo to vlastne je?

Podstata dnešných zákazníckych centier už dávno nestojí iba na prepájaní klientov s operátormi a poskytovaní informácií. Sú oveľa komplexnejšie a ich miesto je stále absolútne opodstatnené.

Čítať viac

5 spôsobov, ako zlepšiť vzťah so zákazníkom

Dobré vzťahy so zákazníkmi alebo klientmi sú základom úspechu každého biznisu. Nespokojný zákazník odchádza ku konkurencii a neplánuje sa vrátiť. V nasledujúcom článku sa dočítate, čo môžete urobiť pre to, aby boli vaši zákazníci vždy spokojní a ako si s nimi vybudovať stabilný vzťah, z ktorého budete profitovať.

Čítať viac

Ako zlepšiť metriky call centra

Možno sa za všetkým skutočne skrýva žena, ale za efektívnym fungovaním každého call centra stoja dáta :) Ak meriate výkonnosť vášho call centra, ste nielen na ceste k úspechu vášho biznisu, ale aj k spokojnosti vašich zákazníkov.

Čítať viac

Ako zlepšiť Customer Experience?

Snažíte sa vylepšiť Customer Experience (zákaznícku skúsenosť alebo CX) vo vašej spoločnosti? Spočiatku sa to môže zdať komplikované. Pozrite si týchto 10 rád a tipov a určite budete v tom mať jasnejšie.

Čítať viac

Ako zvýšiť výkon vášho call centra?

Aj operátori v call centre sú iba ľudia, preto zväčša nedokážu podávať konzistentne rovnako dobrý výkon. Lenže zmyslom podnikania je vytvárať zisk, a dobrého podnikania vytvárať zisk a zároveň sa dobre postarať o svojich zákazníkov.

Čítať viac
14. november 2018

7 tipov pre efektívne konferenčné hovory

V globalizovanom svete podnikania sú konferenčné hovory s kolegami, klientmi či obchodnými partnermi čoraz častejšie. Vďaka našim tipom sa vyhnite najčastejším chybám a pozdvihnete konferenčné hovory na profesionálnejšiu úroveň.

Čítať viac

Ako posilniť vernosť zákazníkov?

Nie všetci spokojní zákazníci sú zároveň verní. Pozrite sa, ako posilniť lojalitu zákazníkov a zvýšiť príjmy vášho internetového obchodu.

Čítať viac

Odber noviniek