Efektívne riadenie tímu podpory s ACD

Automatické, inteligentné a efektívne smerovanie prichádzajúcich hovorov na základe všetkých dostupných informácií, vďaka ktorému sú volajúci presmerovaní vždy na najvhodnejšieho operátora, či skupinu operátorov.

Automatická distribúcia hovorov (ACD - automatic call distribution) tvorí nosnú kostru softvéru pre call centrá. Spája niekoľko kľúčových funkcií, vďaka ktorým je vaše riadenie tímu podpory účinnejšie a efektívnejšie - volajúci zákazník dokáže byť automaticky prepojený na najvhodnejšieho operátora.

ACD umožňuje smerovať prichádzajúce hovory na kompetentných operátorov na základe všetkých dostupných informácii o volajúcom priamo v CloudTalku, ďalej vďaka funkcii IVR (interaktívna hlasová odpoveď), volacím skupinám, nastavením prevádzkovej doby či samotných schopností operátorov. Prepojením týchto funkcií skvalitníte zákaznícku skúsenosť každého volajúceho. 

Pomocou ACD budete vedieť vykonávať nasledujúce aktivity.

Smerovanie hovorov na najvhodnejšieho operátora

Funkcia ACD prepája prichádzajúce hovory na konkrétneho operátora alebo oddelenie, ktoré vie vyriešiť potreby volajúceho najlepšie a najefektívnejšie. 

Ak napríklad volá zákazník z Rakúska je automaticky prepojený na operátorov hovoriacich po nemecky. Pri vašej promo akcii sa zákazníci dovolajú na špeciálne číslo tejto akcie a budú komunikovať priamo s operátormi, ktorí sú na akciu vyškolení. 

VIP zákazníci

Funkcia ACD poskytuje inteligentné riadenie tímu podpory. Umožnite tak vašim VIP volajúcim preskočiť rad na spojenie s operátorom a okamžite ich presmerujte na najvhodnejšieho operátora. Vďaka tomu získajú vaši najdôležitejší zákazníci pozornosť a starostlivosť akú očakávajú.

Monitorovanie hovorov a reporty

Vďaka funkciám ako Monitoring hovorovŠtatistiky hovorov či Real-time dashborad dokážete činnosti vášho call centra optimalizovať. CloudTalk zbiera štatistické dáta v reálnom čase, čo umožňuje robiť lepšie manažérske rozhodnutia v správnom čase. Navyše reporty umožňujú identifikovať a vyriešiť neefektivitu tímu a tým znížiť náklady call centra. 

Call centrá, ktoré využívajú tieto relevantné dáta poskytujú vyššiu kvalitu zákazníckych služieb a budujú si u zákazníkov lojalitu

Automatické spätné volanie

S ACD neostane žiaden zákazník bez zákazníckej podpory. Pokiaľ sa volajúcemu nepodarí spojiť s vašimi operátormi, CloudTalk funkcia Callback zaznamená informáciu o každom takomto zmeškanom či zloženom hovore. Po istom čase začne systém automaticky vytáčať zákazníka, ktorý sa vám nedovolal. Takto obslúžite aj zákazníkov, ktorým sa nechcelo čakať v rade na spojenie s operátorom. S touto funkciou zvýšite vernosť a spokojnosť vašich zákazníkov.

Efektívne riadenie tímu podpory s viacerými volacími skupinami

S ACD od Cloudtalku môžete využívať viaceré volacie skupiny a priradiť k nim telefónne čísla vašich zákazníkov. Prepojenie týchto funkcií zaistí, že prichádzajúce hovory od vašich zákazníkov budú smerované do najvhodnejšej skupiny operátorov. Navyše, čakanie zákazníkov v rade na spojenie s operátorom im viete spestriť napríklad príjemnou hudbou alebo vlastnými hláškami

Viete si tiež nastaviť, ako dlho bude volajúci čakať v rade, kým bude automaticky prepojený na Hlasovú odkazovú schránku či do inej volacej skupiny, čím znížite jeho čas čakania.

Riadene tímu podpory call centra vašej spoločnosti je s funkciou ACD automatické a efektívne, čím šetrí čas nielen vám ale aj vašim volajúcim zákazníkom.

 

Chceli by ste vedieť viac o našom riešení pre call centrá s funkciou Automatická distribúcia hovorov? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.


Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi