Sme presvedčení o tom, že kľúčom k úspechu je jednoduchosť. CloudTalk Sales s funkciou power dialer slúži na to, aby predajcovia mohli prijímať a uskutočniť viac hovorov, a zároveň mali viac času na dotiahnutie obchodov.
VYSKÚŠAŤ ZDARMAJednoduché a prehľadné rozhranie s automatickou synchronizáciou medzi zariadeniami a ďalšími službami, ktoré využívate.
Podporte operátorov call centra vďaka live koučingu (call barging a call whispering) bez toho, aby ste prerušili plynulosť telefonátu.
Vybudujte si vlastnú databázu kontaktov s možnosťou filtrovať potenciálne cieľové skupiny podľa relevantných kritérií.
Vďaka funkcii click-to-call môžu predajcovia uskutočniť viac hovorov a minimalizovať čas strávený manuálnym zadávaním čísel.
Volajte správnym ľuďom v správnom čase. Automatické vytáčanie hovorov vám s tým pomôže.
Využitím funkcie power dialer minimalizujete prestoje medzi hovormi a automatizujete pracovné postupy, vďaka čomu budete mať spokojnejších predajcov a vyšší predaj výrobkov či služieb.
Sledujte údaje o zákazníkoch, výkonnosť, trendy a produktivitu. Analýzy dostupné v CloudTalku vám umožnia pri nasledujúcej kampani prijať lepšie rozhodnutia podložené dátami.
Vypočujte si nahrávky hovorov online v internetovom prehliadači kdekoľvek a kedykoľvek.
Inovatívne integrácie s nástrojmi ako Salesforce, Pipedrive či ďalšími CRM riešeniami uľahčia prácu operátorov, takže sa budú môcť sústrediť na telefonáty namiesto zdĺhavého zadávania údajov.
Pochopte správanie zákazníkov. Určite si základné metriky úspešných obchodov a podeľte sa o informácie s celým tímom aktívneho call centra.
Nahrávajte hovory a zvyšujte kvalitu služieb. Analýza nahrávok predošlých kampaní zlepší zacielenie ďalšej kampane a zvýši tržby call centra.
Predávajte rýchlejšie a inteligentnejšie. Spojením CloudTalk Sales s CRM systémom môžete zvýšiť úspešnosť predajnej kampane. Predajcovia budú mať viac času na zákazníka, keďže činnosti nasledujúce po telefonáte budú prebiehať automaticky a efektívne.
VYSKÚŠAŤ ZDARMACloudTalk Sales môžete ľahko prepojiť s CRM, e-commerce či helpdesk riešeniami, ktoré už používate, napríklad Salesforce, Pipedrive, Intercom, a podobne. S CloudTalk API si môžete integrácie a automatizáciu nastaviť veľmi jednoducho. Činnosť zamestnancov sa bude automaticky ukladať do CRM alebo iných aplikácií podľa vášho výberu. Zamestnanci sa tak budú môcť plne sústrediť na telefonáty.
Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.