CloudTalk Outbound call centrum využívajúce VOIP technológie

Aktívne call centrum

Zvýšte úspešnosť predajov pri vašich telemarketingových kampaniach.

S funkciou prediktívny dialer pre aktívne call centrá zvýšite výkonnosť vašich operátorov. Po ukončení predchádzajúceho hovoru je operátor automaticky spojený s ďalším klientom. Eliminovanie manuálneho vytáčania zvyšuje produktivitu o 150 - 400%.
CloudTalk aktívne call centrum s intuitívnym administračným rozhraním

Systém s funkciami na úrovni svetových call centier, ktorý pracuje so skutočnými dátami

Čím viac údajov zozbierate o vašich zákazníkoch, tým lepšie sa budete vedieť rozhodnúť, komu sa oplatí volať pri vašich aktuálnych kampaniach.

  • Jednoduché a prehľadné administračné rozhranie 
  • Vytváranie call scriptov a dotazníkov pre efektívne a úspešné kampane
  • Flexibilné nastavenia funkcií podľa vašich potrieb a preferencií
  • História hovorov, objednávok, ticketov v detaile kontaktu každého zákazníka
  • Nahrávanie hovorov pre zvyšovanie kvality služieb. Analýza nahrávok predošlých kampaní zlepší cielenie tej nasledujúcej
  • Prehrávanie nahrávok online z internetového prehliadača kedykoľvek a kdekoľvek
  • Využívajúce moderné VoIP technológie
  • Vytvorenie vlastnej databázy kontaktov s možnosťou filtrovať potenciálnu cieľovú skupinu podľa relevantných kritérií

Jednoduché prepojenie s externými CRM systémami

S CloudTalk API dokážete jednoducho prepojiť vaše aktívne call centrum s externými systémami. Najčastejšie si klienti prepájajú systémy kvôli automatickému importu výsledkov kampaní, či nahrávok hovorov. Môžete si stiahnuť aj nespracované dáta o hovoroch, operátoroch a kampaniach pre ich ďalšie spracovanie a analytiku. Takéto možnosti ponúka aj samotný CloudTalk, navyše, so všetkým na jednom mieste.

CloudTalk aktívne call centrum - real-time zobrazenie callscriptu, dotazníka a detailu zákazníka pri zodvihnutí hovoru

Integrujte váš softvér pre aktívne call centrá s viac ako 500 nástrojmi

CloudTalk viete rýchlo a ľahko prepojiť s množstvom CRM, E-commerce či Helpdesk nástrojov, ktoré už používate. Vaši operátori tak na jednom mieste vidia všetky dostupné dáta o zákazníkovi, ktorému chcú volať. Majú teda možnosť vopred sa pripraviť na rozhovor s ním tak, aby bol ich telefonát úspešný. VoIP technológia vám umožní zlepšiť váš zážitok z telefonovania.

CloudTalk je tiež možné prepojiť s akýmkoľvek informačným systémom cez poskytované CloudTalk API.

Matador logo
Parfems.sk logo
Bestsports.sk logo
Privatebrokers.eu logo
Duvlan logo
Electronic-star logo
CreditCall.sk logo
Topankovo.sk logo
Yves Rocher logo

Funkcie

Zamerajte sa na to, na čom skutočne záleží.
So softvérom pre aktívne call centrá znížite počet zložených hovorov a zvýšite úspešnosť predajov vašich produktov či služieb.

Nahrávanie hovorov

CloudTalk vie automaticky náhrávať všetky hovory. Po ich skončení si viete nahrávky prehrať priamo z internetového prehliadača odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Sledovaním nahrávok viete zlepšiť vašu interakciu so zákazníkmi.

Čítajte viac

Reporty operátorov

Monitorujte, čo robia vaši operátori. Na základe údajov, ktoré dokážete z CloudTalku zistiť, budete schopný zlepšiť kvalitu vášho zákazníckeho servisu a ohodnotiť každého agenta podľa jeho výkonnosti.

Čítajte viac

Štatistiky hovorov

Trackujte výkonnosť vášho call centra. CloudTalk je systém skutočne využívajúci dáta. Merajte % zmeškaných hovorov, počet hovorov operátorov a oveľa viac. Umožníme vám robiť dôležité rozhodnutia na základe podrobných údajov.

Čítajte viac

Efektívna práca s dotazníkmi

Vytvárajte si dotazníky a priraďujte ich k vašim kampaniam. Pri otázkach si môžete navoliť spôsob odpovedí - napr. výber z viacerých možností či odpovedanie vetou. Vytvorené otázky môžete kedykoľvek upraviť, či zmeniť ich poradie.

Jednoduché vytvorenie callscriptu

Vytvorte si jedným klikom vlastný callscript pre každú kampaň. Callscript sa operátorovi zobrazí hneď, ako zákazník zdvihne jeho hovor. Operátor tak bude od začiatku viesť rozhovor systematicky.

Kampane

Vytvorte si kampaň, call script, dotazník a nechajte operátorov volať. V reálnom čase viete sledovať výsledky kampane a upravovať ju podľa potrieb tak, aby bola čo najvýkonnejšia.

Čítajte viac

Prediktívny dialer

Prediktívne vytáčanie umožňuje ešte viac zvyšovať efektivitu a počet odchádzajúcich hovorov. V momente, keď je operátor voľný, CloudTalk automaticky vytočí ďalší odchádzajúci hovor v poradí.

Čítajte viac

Vyskúšajte si demo verziu zdarma

Vyplňte nasledujúci formulár a zlepšite vašu komunikáciu so zákazníkmi