Aktívne call centrum

Softvér pre aktívne call centrá a predajcov je navrhnutý pre maximálne výsledky s vynaložením minimálneho úsilia. CloudTalk Sales vám pomôže zrealizovať viac leadov. Eliminujte manuálne vytáčanie telefónnych čísel či zadávanie údajov a zvýšte produktivitu až o 270%.

Call center for your sales
Call center software to make more conversions

Uskutočnite viac hovorov

Sme presvedčení o tom, že kľúčom k úspechu je jednoduchosť. CloudTalk Sales s funkciou power dialer slúži na to, aby predajcovia mohli prijímať a uskutočniť viac hovorov, a zároveň mali viac času na dotiahnutie obchodov.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA
 

Jednoduché a prehľadné rozhranie s automatickou synchronizáciou medzi zariadeniami a ďalšími službami, ktoré využívate.

 

Podporte operátorov call centra vďaka live koučingu (call barging a call whispering) bez toho, aby ste prerušili plynulosť telefonátu.

 

Vybudujte si vlastnú databázu kontaktov s možnosťou filtrovať potenciálne cieľové skupiny podľa relevantných kritérií.

 

Vďaka funkcii click-to-call môžu predajcovia uskutočniť viac hovorov a minimalizovať čas strávený manuálnym zadávaním čísel.

 

Volajte správnym ľuďom v správnom čase. Automatické vytáčanie hovorov vám s tým pomôže.

 

Využitím funkcie power dialer minimalizujete prestoje medzi hovormi a automatizujete pracovné postupy, vďaka čomu budete mať spokojnejších predajcov a vyšší predaj výrobkov či služieb.


Jednoduché a efektívne reporty predaja

Vďaka pokročilej hlasovej analýze vaši manažéri pochopia, prečo jeden operátor láme rekordy predaja, kým iný operátor nedokáže uzavrieť ani jeden obchod. Generujete príjmy vďaka telefonátom? Analyzujte všetky dáta a použite ich na zlepšenie výsledkov call centra.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA
Sales Analytics for Call center
 

Sledujte údaje o zákazníkoch, výkonnosť, trendy a produktivitu. Analýzy dostupné v CloudTalku vám umožnia pri nasledujúcej kampani prijať lepšie rozhodnutia podložené dátami.

 

Vypočujte si nahrávky hovorov online v internetovom prehliadači kdekoľvek a kedykoľvek.

 

Inovatívne integrácie s nástrojmi ako Salesforce, Pipedrive či ďalšími CRM riešeniami uľahčia prácu operátorov, takže sa budú môcť sústrediť na telefonáty namiesto zdĺhavého zadávania údajov.

 

Pochopte správanie zákazníkov. Určite si základné metriky úspešných obchodov a podeľte sa o informácie s celým tímom aktívneho call centra.

 

Nahrávajte hovory a zvyšujte kvalitu služieb. Analýza nahrávok predošlých kampaní zlepší zacielenie ďalšej kampane a zvýši tržby call centra.


Convert more leads with CloudTalk outbound call center

Uzavrite viac obchodov

Predávajte rýchlejšie a inteligentnejšie. Spojením CloudTalk Sales s CRM systémom môžete zvýšiť úspešnosť predajnej kampane. Predajcovia budú mať viac času na zákazníka, keďže činnosti nasledujúce po telefonáte budú prebiehať automaticky a efektívne.

VYSKÚŠAŤ ZDARMA

Funkcie aktívneho call centra

Vďaka pokročilím funkciám CloudTalku sa vaša zákaznícka podpora posunie na úplne nový level.

Integrate your active call center software with business tools

Integrujte softvér pre aktívne call centrá

CloudTalk Sales môžete ľahko prepojiť s CRM, e-commerce či helpdesk riešeniami, ktoré už používate, napríklad Salesforce, Pipedrive, Intercom, a podobne. S CloudTalk API si môžete integrácie a automatizáciu nastaviť veľmi jednoducho. Činnosť zamestnancov sa bude automaticky ukladať do CRM alebo iných aplikácií podľa vášho výberu. Zamestnanci sa tak budú môcť plne sústrediť na telefonáty.


14 dňová bezplatná skušobná verzia

Vyplňte formulár a vyskúšajte si cloudové kontaktné centrum pre inovatívne biznisy sami. Buďte spoločnosťou, ktorú chcú vaši zákazníci. Set up zaberie iba 5 minút.

Zlepšite vašu zákaznickú podporu s CloudTalkom