Späť na zoznam
21. jún 2018
Blog

5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 2. časť

Cesta k srdciam zákazníkov vedie cez kvalitnú zákaznícku podporu

V dnešnej dobe to už nie je len o špičkovom produkte či službe, ale z veľkej časti o dobrej starostlivosti o zákazníka.

V článku 5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 1. časť sme vám priniesli prvých 5 dôvodov, pre ktoré budú vašu firmu zákazníci milovať a ktoré eliminujú bariéry medzi zákazníkmi a vašou spoločnosťou. Nižšie si môžete prečítať ďalších 5. Tentokrát sme sa zamerali predovšetkým na technickú stránku zákazníckej podpory, či veľmi dôležitý onboarding :)

1. ČAKANIE

25 % zákazníkov odíde ku konkurencii, pretože sú unavení z dlhého čakania na linke

Riešenie: S CloudTalkom budete presne vedieť, kedy sú vaše busy hours. Môžete zabezpečiť lepšie pokrytie personálom a predísť tak zmeškaným a zloženým hovorom. V kritických situáciách vám pomôže funkcia Callback a vďaka Vlastným hláškam, ktoré si viete sami nastaviť, oznámite zákazníkovi, že mu zavoláte automaticky späť, keď bude operátor voľný. Alebo ponúknite zákazníkovu možnosť zanechať Odkazovú správu, ktorú si operátor jednoducho prehrá. 

2. RIEŠENIE PROBLÉMOV

82 % zákazníkov chce svoj problém vyriešiť čo najrýchlejšie a na prvýkrát

Riešenie: Pokročilé smerovanie hovorov od CloudTalku zabezpečí, že každý hovor od zákazníka sa dostane vždy k správnemu operátorovi, ktorý bude vedieť vyriešiť jeho problém adekvátne a pohotovo. 

3. OMNICHANNEL ZÁKAZNÍCKA PODPORA

80 % zákazníkov očakáva, že budete poznať ich predchádzajúcu interakciu so spoločnosťou

Riešenie: S CloudTalkom budete mať vďaka integráciám všetky potrebné informácie o zákazníkoch zo všetkých nástrojov (ako Helpdesk či CRM), ktoré používate, na jednom mieste. Operátori budú poznať predchádzajúcu interakciu zákazníka a budú mu tak vedieť lepšie poradiť či vyriešiť jeho problém. Navyše, zákazník nebude musieť zakaždým objasňovať jeho problém.

4. SOCIÁLNE SIETE

66 % zákazníkov očakáva, že ich otázky na soc. sieťach budú zodpovedané najneskôr do 24 hodín

Riešenie: Neignorujte soc. siete, v dnešnej dobe ich využíva takmer každý. Navyše, soc. siete ponúkajú spoločnostiam možnosť komunikácie so zákazníkmi. Využite napríklad Facebook Messenger, s ktorým môžete mať aj vlastného Chatbota, ktorý bude komunikovať so zákazníkmi za vás.

5. ZNALOSTI OPERÁTOROV

29 % zákazníkov prešlo ku konkurencii, pretože operátori nemali dostatočné znalosti

Riešenie: Efektívny onboarding, pravidelné školenia a praktické tréningy sú nevyhnutné, aby vaši operátori poznali vašu spoločnosť, jej produkty, zákazníkov a postupy. Čím viac operátora naučíte, tým skôr bude vedieť samostatne a efektívne vyriešiť požiadavky a problémy zákazníkov. Viac o tom, čo by mal vedieť operátor call centra sa dočítate tu.


Súvisiace články


Viete, ako môžu e-commerce spoločnosti zlepšiť zákaznícku podporu?

Za veľkými a úspešnými e-shopmi stojí aj kvalitná zákaznícka podpora. Vďaka nej sa dá vytvoriť vynikajúca customer experience, ktorú si zákazníci veľmi rýchlo obľúbia. A rovnako tak aj vašu značku :)

Čítať viac

5 spôsobov, ako zlepšiť vzťah so zákazníkom

Dobré vzťahy so zákazníkmi alebo klientmi sú základom úspechu každého biznisu. Nespokojný zákazník odchádza ku konkurencii a neplánuje sa vrátiť. V nasledujúcom článku sa dočítate, čo môžete urobiť pre to, aby boli vaši zákazníci vždy spokojní a ako si s nimi vybudovať stabilný vzťah, z ktorého budete profitovať.

Čítať viac

Vianoce sa blížia. Je váš e-shop pripravený?

Online nakupovanie zaznamenalo za posledných pár rokov obrovský booom. Je pohodlné a jednoduché. E-shopy sa preto predbiehajú v lepších cenách produktov, bezplatnom shippingu, či dobrom zákazníckom servise. O to viac je táto situácia vyhrotená pred Vianocami.

Čítať viac

Odber noviniek