Späť na zoznam
21. jún 2018
Blog

5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 2. časť

Cesta k srdciam zákazníkov vedie cez kvalitnú zákaznícku podporu

V dnešnej dobe to už nie je len o špičkovom produkte či službe, ale z veľkej časti o dobrej starostlivosti o zákazníka.

V článku 5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 1. časť sme vám priniesli prvých 5 dôvodov, pre ktoré budú vašu firmu zákazníci milovať a ktoré eliminujú bariéry medzi zákazníkmi a vašou spoločnosťou. Nižšie si môžete prečítať ďalších 5. Tentokrát sme sa zamerali predovšetkým na technickú stránku zákazníckej podpory, či veľmi dôležitý onboarding :)

1. ČAKANIE

25 % zákazníkov odíde ku konkurencii, pretože sú unavení z dlhého čakania na linke

Riešenie: S CloudTalkom budete presne vedieť, kedy sú vaše busy hours. Môžete zabezpečiť lepšie pokrytie personálom a predísť tak zmeškaným a zloženým hovorom. V kritických situáciách vám pomôže funkcia Callback a vďaka Vlastným hláškam, ktoré si viete sami nastaviť, oznámite zákazníkovi, že mu zavoláte automaticky späť, keď bude operátor voľný. Alebo ponúknite zákazníkovu možnosť zanechať Odkazovú správu, ktorú si operátor jednoducho prehrá. 

2. RIEŠENIE PROBLÉMOV

82 % zákazníkov chce svoj problém vyriešiť čo najrýchlejšie a na prvýkrát

Riešenie: Pokročilé smerovanie hovorov od CloudTalku zabezpečí, že každý hovor od zákazníka sa dostane vždy k správnemu operátorovi, ktorý bude vedieť vyriešiť jeho problém adekvátne a pohotovo. 

3. OMNICHANNEL ZÁKAZNÍCKA PODPORA

80 % zákazníkov očakáva, že budete poznať ich predchádzajúcu interakciu so spoločnosťou

Riešenie: S CloudTalkom budete mať vďaka integráciám všetky potrebné informácie o zákazníkoch zo všetkých nástrojov (ako Helpdesk či CRM), ktoré používate, na jednom mieste. Operátori budú poznať predchádzajúcu interakciu zákazníka a budú mu tak vedieť lepšie poradiť či vyriešiť jeho problém. Navyše, zákazník nebude musieť zakaždým objasňovať jeho problém.

4. SOCIÁLNE SIETE

66 % zákazníkov očakáva, že ich otázky na soc. sieťach budú zodpovedané najneskôr do 24 hodín

Riešenie: Neignorujte soc. siete, v dnešnej dobe ich využíva takmer každý. Navyše, soc. siete ponúkajú spoločnostiam možnosť komunikácie so zákazníkmi. Využite napríklad Facebook Messenger, s ktorým môžete mať aj vlastného Chatbota, ktorý bude komunikovať so zákazníkmi za vás.

5. ZNALOSTI OPERÁTOROV

29 % zákazníkov prešlo ku konkurencii, pretože operátori nemali dostatočné znalosti

Riešenie: Efektívny onboarding, pravidelné školenia a praktické tréningy sú nevyhnutné, aby vaši operátori poznali vašu spoločnosť, jej produkty, zákazníkov a postupy. Čím viac operátora naučíte, tým skôr bude vedieť samostatne a efektívne vyriešiť požiadavky a problémy zákazníkov. Viac o tom, čo by mal vedieť operátor call centra sa dočítate tu.


Súvisiace články


5 dôvodov, prečo vás budú zákazníci milovať - 1. časť

Kľúčom k dlhodobému úspechu každého biznisu je budovanie dôvery a nadviazanie pevných vzťahov so zákazníkmi. Vybudovanie dôvery = viac stálych zákazníkov = vyššie tržby. Veľmi často však práve tu spoločnosti zlyhávajú a vytvárajú tak bariéry, ktoré zákazníkov odrádzajú.

Čítať viac

Nákupný ošiaľ Vianocami nekončí. Pripravte sa na január.

Vianoce už pomaly klopú na dvere a vy si myslíte, že vaša zákaznícka podpora si čoskoro vydýchne. Avšak nikdy nepodceňujte povianočnú sezónu. Prečo? Ľudia vymieňajú/vracajú darčeky a navyše - sú predsa výpredaje!

Čítať viac

8 benefitov presunu call centrového systému do cloudu

Spoločnosti na celom svete investujú do stále viac populárnych softvérov pre call centrá, ktoré im umožňujú poskytovať lepšie zákaznícke služby. To však znamená presun call centier do cloudu. Čo si môžeme predstaviť pod “call centrovým systémom v cloude” a aké sú jeho výhody?

Čítať viac

Odber noviniek